Jeg bliver nød til at anbefale dette fantastiske lokale spisested. Jeg har her i aften spist middag på Villa Brinkly. Det var fuldstændig fantastisk mad. Veltilberedt, frisk, velsmagende, velanrettet og i tilpasse mængder. I aften var vist deres første rigtige aften som restaurant så selvfølgelig kan der optimeres på diverse småting inkl. flowet fra køkkenet osv, men maden - den får man simpelthen ikke bedre. Og prisen er virkelig rimelig. Kan varmt anbefales :-)

Dato for ophold: juli 2020
Tak, lonen44
Anmeldt d. 8. september 2019 fra mobile enheder

Overnatning på hyggeligt hotel med stemning af badehotel beliggende på Strandvejen ned til vandet. En virkelig hyggelig oplevelse med en personlig betjening. Hotellet ligger også op til skoven. Skønne omgivelser. Vi vil gerne tilbage og opleve det når i højsommeren.

Dato for ophold: september 2019
Tak, SusanneC317
Anmeldt d. 22. juli 2019

Jeg havde booket 2 overnatninger på dette skønne hotel. Dejligt og hyggeligt værelse. Fantastisk lækker morgenbuffet. Sød værtinde. Skønne omgivelser og søde marsvin i baghaven. Kan kun give min bedste anbefaling.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Christina Lindg... C
Anmeldt d. 23. juli 2018

2 gang vi har været på besøg. Venligt, hjælpsomt og behageligt sted at være. Dejlig morgenmad med lunt brød. Der er en virkelig dejlig strand tæt på og vi måtte låne både strandtæpper og håndklæder med derned.

Værelsestip: venligt og roligt
Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, Maj-Britt P
Anmeldt d. 6. maj 2018

Så fint og hyggeligt et sted, fine værelser, udmærket morgenmad og en utrolig sød, fleksibel og venlig vært.
Et sted, hvor det var rart at være gæst. Hvis man er morgenmenneske, kan det varmt anbefales at stå op og gå ned til stranden for at se solopgangen.

Dato for ophold: maj 2018
1  Tak, cecillieloekke