Anmeldt d. 22. juli 2019

Jeg havde booket 2 overnatninger på dette skønne hotel. Dejligt og hyggeligt værelse. Fantastisk lækker morgenbuffet. Sød værtinde. Skønne omgivelser og søde marsvin i baghaven. Kan kun give min bedste anbefaling.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Christina Lindg... C
Anmeldt d. 23. juli 2018

2 gang vi har været på besøg. Venligt, hjælpsomt og behageligt sted at være. Dejlig morgenmad med lunt brød. Der er en virkelig dejlig strand tæt på og vi måtte låne både strandtæpper og håndklæder med derned.

Værelsestip: venligt og roligt
Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, Maj-Britt P
Anmeldt d. 6. maj 2018

Så fint og hyggeligt et sted, fine værelser, udmærket morgenmad og en utrolig sød, fleksibel og venlig vært.
Et sted, hvor det var rart at være gæst. Hvis man er morgenmenneske, kan det varmt anbefales at stå op og gå ned til stranden for at se solopgangen.

Dato for ophold: maj 2018
1  Tak, cecillieloekke
Anmeldt d. 10. marts 2018 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt
Meget hyggeligt værtspar
Vi ankommer fredag eftermiddag og bliver inviteret til velkomst ca 1830
Der bliverslået halsen af champagne
Herefter kører det derudaf med deres historie
Mad fantastisk og en vin kender der fortæller om vinen osv.
En rigtig god og hyggelig oplevelse

Dato for ophold: marts 2018
1  Tak, steenklarskovp
Anmeldt d. 3. marts 2018 fra mobile enheder

Vil gerne give dette hotel fem stjerner, da vi havde to dejlige dage der. Værelset var ikke så stort, men der manglende ikke noget,pænt og rent. Vi spiste den første aften på hotellet og det var fremragende. Morgenmaden, som vi fik begge dage, var fantastisk. Alt var hjemmelavet og smagte virkelig godt. At personalet og værtsparret var så søde og nærværende, gjorde vores ophold til noget helt specielt.

Dato for ophold: februar 2018
1  Tak, LeneGjedsted