Anmeldt d. 6. maj 2018

Så fint og hyggeligt et sted, fine værelser, udmærket morgenmad og en utrolig sød, fleksibel og venlig vært.
Et sted, hvor det var rart at være gæst. Hvis man er morgenmenneske, kan det varmt anbefales at stå op og gå ned til stranden for at se solopgangen.

Dato for ophold: maj 2018
1  Tak, cecillieloekke
Anmeldt d. 10. marts 2018 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt
Meget hyggeligt værtspar
Vi ankommer fredag eftermiddag og bliver inviteret til velkomst ca 1830
Der bliverslået halsen af champagne
Herefter kører det derudaf med deres historie
Mad fantastisk og en vin kender der fortæller om vinen osv.
En rigtig god og hyggelig oplevelse

Dato for ophold: marts 2018
1  Tak, steenklarskovp
Anmeldt d. 3. marts 2018 fra mobile enheder

Vil gerne give dette hotel fem stjerner, da vi havde to dejlige dage der. Værelset var ikke så stort, men der manglende ikke noget,pænt og rent. Vi spiste den første aften på hotellet og det var fremragende. Morgenmaden, som vi fik begge dage, var fantastisk. Alt var hjemmelavet og smagte virkelig godt. At personalet og værtsparret var så søde og nærværende, gjorde vores ophold til noget helt specielt.

Dato for ophold: februar 2018
1  Tak, LeneGjedsted
Anmeldt d. 26. marts 2017

Vi besøgte hotellet her i marts 2017. 2 nætter. Et lille sted, men hvor var det dejligt at være gæst der!!
Omgivelserne var også skønne. Øresund til den ene side og skoven til den anden.
Der er ingen restaurant på stedet (der kommer måske snart noget nyt med mad), men morgenmaden var lækker og der var meget af maden der var hjemmelavet.
Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: marts 2017
Tak, Johannes A
Anmeldt d. 24. august 2016

Hvis du ikke længere gider dyre og kedelige hoteller eller småsnuskede vandrehjem, og på den anden side synes de mere private b&b’s er lige rigeligt personlige og overskridende, så besøg Erik og Anette på strandvejen. Der er direkte adgang til dit værelse udefra når du kommer hjem fra din tur i skoven som bogstavelig talt ligger i baghaven, fra din strandtur, som ligger bogstaveligtalt lige overe på den anden side af gaden, eller fra Helsingør som kun ligger en frisk gåtur fra Brinkly. Værelset er rigtig fint og hyggeligt uden at ose af hotelværelse.
Betjeningen er venlig imødekommende og professionel uden at være distancerende. Hovedhuset oser af historiens vingesus og tidligere tiders overklassers vandreture langs stranden i stråhat og hvide gevandter. Træhuset er inkarneret følelse af pause og afslapning. Man bliver tanket op med kræfter mens man sidder i the-salonen og spiser sin morgenmad og gør klar til dagens dont.

Dato for ophold: august 2016
1  Tak, Charlie E