“Aprilmenu”

Restaurant Det Nye Skotterup
Anmeldt for 20. april 2018 fra mobile enheder

Fantastisk aprilmenu Skøn hjemmerøget laks, der var menuens højdepunkt. Angus med kraftig smag og en dejlig brownie med hjemmelavet is

Tak, Michael I

Anmeldt for 17. april 2018

Vi kommer her jævnligt og glæder os hver gang over niveauet, der har ligget stabilt højt meget længe. Vi blev heller ikke skuffet denne gang i den næste fyldte, summende restaurant en lørdag aften i april. Betjeningen var opmærksom fra starten af trods stor travlhed, og køkkenet holder et pænt flow. Vi tog som så ofte før deres 3-retters menu prissat til meget fornuftige 298. Det er en rigtig god pris, og man forlader som så ofte bordet stopmæt. En ting skal man passe på: deres brød er så velsmagende, at det er svært at holde fingrene væk,og man ender let med at spise sig halvmæt før tiden. Til brødet (både Manitoba-, malt- og hvidløgsbrød) serveres rørt smør rullet i tomatstøv og kryddersmør. Uhm. Vildlaksen fra Island i en flot servering var perfekt røget og meget delikat. Den langtidsstegte Angus med kantarelflan og salte skalotter i peber/ramsløgssuce var delikat. Vi måtte tage en pause før desserten, der kom i form af en overdådig anretning - brownie med stikkelsbærkompot og iscreme. Vi kunne ikke spise op...desværre. Vinmenuen er som vanligt aldeles glimrende og matchede generlt retterne fint, bortset fra dessertvinen, der ikke helt kunne matche den fyldige men dominerende brownie. Der var var et par småting, der kan rettes: En skåret tallerken, ditto glas og et serveringskar med skår. At betjeningen glemte dessertvinen kan tilskrives travlhed. Men alt i alt ødelagde det ikke på nogen måde en meget fin aften, der sluttede med at vi trillede hjem.

Tak, Ejvind R
Anmeldt for 31. marts 2018

Spiste en hyggelig frokost. Spændende tallerken med gode ting til en rimelig pris. Den gode betjening satte prikken over i’et og gjorde oplevelsen perfekt. Kan absolut anbefales. Vi kommer igen

Tak, Perlehmann
Anmeldt for 11. marts 2018 fra mobile enheder

Blev modtaget af meget sødt og venligt personale der servicerede os til UG
Vi valgte en treretters menu og der var super
En rigtig god oplevelse

Tak, Steen Klarskov P
Anmeldt for 10. februar 2018

Jeg havde 3 måneder i forvejen været nede og forhøre mig om menu og vine til mit selskab på 15 personer. Jeg gjorde opmærksom på i en mail, at vi blev max. 15 personer, Jonas pointerede at de havde lavet mad til 20, men det var lidt svært at se da resten af maden skulle forblive i køkkenet? Vi ankom og blev anvist i det bagerste lokale og glædet os til buffeten, hvor der blandt andet skulle være fiskefilletter? Det var to unge kvinder, der serverede for os. De skulle jo sørge for, at fadene blev fyldt op, men det gjorde de ikke, desværre, de havde mere travlt med, at stå og se pæne ud. Jeg var lidt forvirret/nervøs den dag, så det at fiskefiletterne manglende blev jeg første klar over der hjemme. Vi havde fravalgt snacks og vin til ankomst, det kostede 165,-kr pr. person og det havde de "glemt" at tage ud af regningen - så jeg blev præsenteret for en stor regning, og dette blev så korrigeret, men det depositum på 1500,00kr som jeg havde indbetalt den 4. marts figurerede ikke på regningen, som det burde...hvor mon de er havnet? En meget dårlig oplevelse på en 65 års fødselsdag. Jeg sætter aldrig mine ben der mere. Jeg kontaktede told og skat og indberettede om de 1500,-kr....

Tak, Birte W

Rejsende, der kiggede på Restaurant Det Nye Skotterup, kiggede også på

Espergærde, Helsingør Kommune
Helsingør, Helsingør Kommune

Snekkersten, Helsingør Kommune
Humlebæk, Fredensborg Kommune

Helsingborg, Skåne
Humlebæk, Fredensborg Kommune

Har du været i Restaurant Det Nye Skotterup? Fortæl om dine oplevelser!