Anmeldt d. 31. oktober 2021 fra mobile enheder

Hovborg kro er en fantastisk hyggelig kro i rolige omgivelser. Personalet er venligt og meget imødekommende. Der er en dejlig stemning og servicen og kvaliteten er i top. Jeg kan på det varmeste anbefale Hovborg kro!

Dato for ophold: oktober 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, nikolaj_716
Anmeldt d. 1. juni 2021 fra mobile enheder

Lækre værelser i omgivelser og med gode senge.
Skøn mad - hyggelig lavloftet krostue.
Service i topklasse og en krofar der virkelig forstår at hygge om sine gæster.
Rent og pænt både ude og inde
Vi kommer helt sikkert tilbage igen en anden gang.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Annette B
Anmeldt d. 22. maj 2021

Vi havde et fint værelse med udsigt over haven. Dejlig velkomst - der er 100% styr på tingene i receptionen. Vi kunne godt lide den afslappede atmosfære i restauranten - der var jysk lune og den gode stemning var overalt på kroen. Selvom vi missede en bordbestilling fandt man plads til os sent. Vi nyder når man på et sted kan mærke, at folk kan lide deres arbejde - og det er meget tydeligt på Hovborg Kro. Humor og nærvær - vi kommer helt sikkert igen og nyder en af de gode lokale øl til maden. Værelset var pænt og rent.

Værelsestip: Flot udsigt over haven
Dato for ophold: maj 2021
Tak, 584riew
Anmeldt d. 29. oktober 2020 fra mobile enheder

Hovborg kro er en perle for sig, alt er simpelt og “nede på jorden” og det er nemt at føle sig hjemme. Jeg havde 2 nætter på kroen, det var planen det kun skulle være en enkelt nat men stedets charme og personalets imødekommenhed og smil gjorde jeg måtte have en nat til. Jeg havde min hund med og det var intet problem, de har værelser med direkte udgang til haven/parken hvilket hunden syntes var fantastisk.
Maden er klassisk dansk kromad med gode råvare og et flot udvalg af vin(de har vist også nogle lidt “lettere” retter).
Jeg kan ikke rose personalet nok, jeg har sjældent følt mig så velkommen, nærmest hjemme på et hotel. Jeg kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, jabodk
Anmeldt d. 28. juli 2020

Jeg har ALDRIG oplevet så godt et kro- og hotelophold i mit liv. Jeg kommer igen og igen og igen og det bør du også gøre, hvis du vil have ALTING i top. Oven i alt det gode formelle, er det STEMNINGEN der er i top

Værelsestip: Med terrasse
Dato for ophold: juni 2020