“Super mad”

Få mad leveret
Kvarter: Brønshøj - Husum
Kvarter: Brønshøj - Husum
Anmeldt 8. august 2021

Smagte rigtig godt, både for børn og voksne. Tak for mad vi kommer igen når vi skal på ferie i København igen.

Tak, sebastianhirtshals

Anmeldt 23. maj 2021

Hyggeligt sted, som min mand og jeg besøgte på vores første børnefrie aften i halvandet år. Vi bestilte sushi, udfyldte papiret med det vi gerne ville have og så ventede vi. Folk gik, andre kom og begyndte at få deres sushi serveret inden os. Efter en time gik min mand op og spurgte hvor vores mad blev af. De havde glemt vores ordre. Der var nu gået så lang tid at vi ikke havde tid til at bestille på ny. Så vi betalte for vores drikkevare og forlod restauranten.Meget skuffede, og stadig sultne. Der kommer ikke igen!!!

Dato for besøg: maj 2021
Tak, W5765NMelisabethr
Anmeldt 25. august 2020

Vi har været på Hongyu Sushi & Buffet flere gange og det er som om det bliver bedre og bedre, der er dejlig udskiftning i deres buffet, og deres sushi er virkelig lækker og der bliver også eksperimenteret lidt. Helt klart et besøg værd, selv om det ligger et lidt kedeligt sted, så bliver man ikke skuffet.

Tak, Lonny L
Anmeldt 25. august 2020 fra mobile enheder

Vi bor i nærheden, og har besøgt stedet 5-6 gange indenfor de sidste par år.

Det bliver bedre og bedre, og vi kan varmt anbefale det.

Sushien er fremragende og rigtigt velsmagende, og de har også en række spændende og sprøde ruller der serveres varme.

Buffeten er ret god. Da vi besøgte stedet første gang for et par år siden var buffeten ret trist. Men nu er der en fornuftig blanding af traditionelle friture-, ris- og nudelklassikere sammen med lidt mere spændende ting som kammuslinger, karper og forskellige sticks.

Restaurantens indretning er kinesisk japansk og efter min mening lidt kedelig, men dog ok hyggelig. Betjeningen er hurtig, smilende og venlig.

Kvaliteten af sushien er fuldt på højde med sushi du giver dobbelt så mange penge for andre steder (andre steder burde også skamme sig over de priser de tager for sushi), og resten er middel eller lidt over, selvom priserne er meget rimelige.

1  Tak, TorbenLF
Anmeldt 11. juni 2020

Virkelig et lækkert sted.

Gode priser, lækker mad, sødt personale og god service!

Jeg ville anbefale til en hver, der vil spise god, billig sushi :)

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 682mathiash

Rejsende, der kiggede på Hongyu Sushi & Buffet, kiggede også på

Brønshøj, Region Hovedstaden

Herlev, Ballerup Kommune
Brønshøj, Region Hovedstaden

Har du været i Hongyu Sushi & Buffet? Fortæl om dine oplevelser!