“Rigtig lækker og velsmagende sushi og buffet`en er også god!”
Anmeldelse af Hongyu Sushi & Buffet

Hongyu Sushi & Buffet
Kvarter: Brønshøj - Husum
Kvarter: Brønshøj - Husum
Anmeldt 25. august 2020

Vi har været på Hongyu Sushi & Buffet flere gange og det er som om det bliver bedre og bedre, der er dejlig udskiftning i deres buffet, og deres sushi er virkelig lækker og der bliver også eksperimenteret lidt. Helt klart et besøg værd, selv om det ligger et lidt kedeligt sted, så bliver man ikke skuffet.

Tak, Lonny L

Anmeldt 25. august 2020 fra mobile enheder

Vi bor i nærheden, og har besøgt stedet 5-6 gange indenfor de sidste par år.

Det bliver bedre og bedre, og vi kan varmt anbefale det.

Sushien er fremragende og rigtigt velsmagende, og de har også en række spændende og sprøde ruller der serveres varme.

Buffeten er ret god. Da vi besøgte stedet første gang for et par år siden var buffeten ret trist. Men nu er der en fornuftig blanding af traditionelle friture-, ris- og nudelklassikere sammen med lidt mere spændende ting som kammuslinger, karper og forskellige sticks.

Restaurantens indretning er kinesisk japansk og efter min mening lidt kedelig, men dog ok hyggelig. Betjeningen er hurtig, smilende og venlig.

Kvaliteten af sushien er fuldt på højde med sushi du giver dobbelt så mange penge for andre steder (andre steder burde også skamme sig over de priser de tager for sushi), og resten er middel eller lidt over, selvom priserne er meget rimelige.

Tak, TorbenLF
Anmeldt 11. juni 2020

Virkelig et lækkert sted.

Gode priser, lækker mad, sødt personale og god service!

Jeg ville anbefale til en hver, der vil spise god, billig sushi :)

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 682mathiash
Anmeldt 10. januar 2020 fra mobile enheder

Det er det hidtil bedste kinesiske/sushi restaurant vi har besøgt og betjening er virkelig god og opfølgende - vi kommer igen !!!

Tak, mwolfros
Anmeldt 12. november 2019

Droppede bare forbi, da jeg var sulten, - og så elsker jeg sushi.
- tænkte dog lidt for hurtigt... i Brønshøj??@

Men jeg blev glædelig overrasket.
Ja, fuld af forundring...
Lige efter mit hjerte
+ engageret betjening.

Tænkte straks:
"her må jeg ha' familien med"

Dato for besøg: november 2019
Tak, KrGylling

Rejsende, der kiggede på Hongyu Sushi & Buffet, kiggede også på

Brønshøj, Region Hovedstaden

Herlev, Ballerup Kommune
Brønshøj, Region Hovedstaden

Har du været i Hongyu Sushi & Buffet? Fortæl om dine oplevelser!