“Flot udsigt”
Anmeldelse af Vaffel & Pandekagehuset

Vaffel & Pandekagehuset
nr. 1 af 1 Dessert i Børkop
Beskrivelse: Vaffel & Pandekagehuset er et ishus, med pandekager som speciale. Vi serverer desertpandekage med eller uden is, og med eller uden frugt og chokolade.
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Dejligt roligt sted med en fantastisk udsigt. Kom uden for myldretiden. Så det var fuglefløjt og vinden i træerne der akkompagnerede de lækre pandekager med is.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, AnlaDk

Anmeldt 31. august 2019 fra mobile enheder

Vi kom den sidste dag i august og der var pænt fyldt op. Vi fik oplyst at ventetiden var ca 30 min. så vi bestilte og gik en tur. Vi fik en lækker anretning med pandekager, is og frugt. Eneste ulempe er at bordene ikke tørres af, så spildt is tiltrak masser af klamme dyr.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Heidi J
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

Super lækre pandekager og is. Det oser af kvalitet. Is er god kvalitet og pandekager hjemmebagte. Man kan sidde og kigger ud over vandet og se sejlbådene komme forbi

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, mortenw877
Anmeldt 13. februar 2019 fra mobile enheder

Hyggelig café i Blåvand, hvis man bliver i fronten af caféen.. Bagved falder den hyggelige stemning.
De laver god god kaffe og gode nachos.

Dato for besøg: januar 2019
2  Tak, mette s
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

Her kan man få is og pandekager mens man nyder den smukke udsigt over fjorden. Ligger tæt på strand og skov. Her er hyggeligt, dog kan der godt være lidt problemer med parkering.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Troldeprinsessen

Rejsende, der kiggede på Vaffel & Pandekagehuset, kiggede også på

Har du været i Vaffel & Pandekagehuset? Fortæl om dine oplevelser!