Mette P
Vejen, Danmark

Lækkert sted

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 10. dec. 2023fra mobile enheder
Jeg havde en overnatning i forbindelse med seminar på hotellet. Bygningerne og omgivelserne er helt fantastiske. Jeg benyttede morgenen til at komme i spa inden programmet begyndte og sad i udendørs hot tube i frostgrader og så solopgangen. Værelset var rigtig fint og kæmpe stort med flot udsigt.
Dato for ophold: december 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 31. dec. 2023
Kære 781mettep,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os utrolig meget, at du har haft et godt ophold ifm. med det seminar du deltog i.

Vi håber at kunne byde velkommen igen i det nye år.

Jeg vil ønske dig et rigtig godt nytår.

• Tripadvisor
    840 kr.
10.0 km fra Comwell Kellers Park & Spa
Vis flere hoteller i Børkop
Anmeldt d. 9. november 2023

Dårlig service, manglende information, vi havde bestilt Spadelight inkl. 3-rettersmenu. Det var mening, vi kunne bruge faciliteterne om morgenen - men saunaer/trykiskebad var ikke tændt en time efter åbningstiden. Maden var forfærdelig - og misvejledende, da vi fik et andet menu, end den man kan finde på hjemmeside. Vores foret var en forårsrulle - lignede en fra Daloon - dog lidt mindre… efterfulgt kylling overlår (1 stk) , nogle oversvampede champignons, 3 både ristede jordskokker og en kartoffelmøs. Desserten var dog fint. Vinkortet var fyldte med mega dyr vin - fr 600kr pr. Flaske til 8000kr pr. Flaske!!!!
Vi valgt vinmenu til 350kr. Pr. Person. De flasker hvidvin lå uden top i en skål med smeltet is… vi gjord tjeneren opmærksom på det - og hun beklagede - men fiksede det ikke.
Vi blev alle mand syge på afrejsedagen med opkast, kvalme, diarre, hovedpine mm.
På trods af en tidligere vellykket besøg, vil jeg IKKE anbefale hotellet til andre.

Dato for ophold: november 2023
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Gemma B
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. november 2023

Kære Gemma

Tak for en konstruktiv samtale forleden. Som aftalt vil jeg også besvare jeres henvendelser på vores interne gæsteevalueringssite, samt andre sociale medier heriblandt Tripadvisor.

Jeg har som nævnt fulgt sagen på sidelinjen fra start og kan forsikre, at vores procedure ved henvendelse om mistanke om madforgiftning er fulgt. At vi ikke har fået undskyldt tilstrækkeligt undervejs, skal jeg naturligvis beklage.

Vi har ikke haft henvendelser fra andre gæster med mistanke om madforgiftning.

Vores køkkenchef har været i kontakt med Fødevarestyrelsen, og de har bedt os lukke sagen da de har konkluderet mistanke om NOVO-virus.

Efter aftale bedes du/I kontakte mig, hvis der efter lægebesøg er anledning til at tage sagen op igen.

Jeg takker jer for den tid I har brugt på at beskrive hændelsen, og ønsker endnu engang at beklage ulejligheden.

Dorthe Friis Madsen
Receptionchef

Anmeldt d. 6. november 2023

Til Commwell / Kellers Park
Min kone og jeg er lige kommet hjem efter et 2 dages ophold hos Jer fra fredag den 3/9 til søndag den 5/9.
Jeg havde betalt og bestilt Spa-Delight ophold med 3 retters menu begge dage. Det var en fødselsdagsgave til min kone.
Den første dag var betalt ved hjælp af et gavekort fra Smartbox. Den anden dag skulle afregnes ved afrejse.
Da vi ankom til receptionen fik vi at vide, at vi ikke havde betalt for Spaophold fra Smartbox. Derfor måtte ikke gå ned i badeafdelingen den første dag. Fuldstændig uforstående overfor denne påstand, viste jeg min kvittering fra Smartbox, hvor der stod, hvad jeg havde betalt for. Den kvindelige receptionist affærdigede arrogant min protest. Mine papirer fra Smartbox, ville hun ikke se på. Hun fortalte, at der måske var lagt badekåber og badetøfler frem på værelset, og at hun jo ikke kunne kontrollere om vi gik ned i badeafdelingen alligevel!
Lørdag aften passerede vi receptionen, da vi gik til aftensmad. Her stoppede receptionisten hun os og fortalte, at der var sket en fejl, og at alt var ok. Hertil spurgte jeg, om det var en undskyldning jeg hørte fra hendes mund. Men det var det ikke, da det var en fejl en kollega havde lavet!
Vi fik altså ikke nogen undskyldning. Man kunne jo sagtens have fundet os, hvis man havde villet det. Værelse 140.
Det var en rigtig skidt start på opholdet. Først forlegenhed overfor min kone og Comwell. Dertil dårlig samvittighed over at benytte badeafdelingen uden at have tilladelse, samt irritation over at være blevet snydt af Smartbox. Alt sammen fis i en hornlygte.

VH
Palle Bindslev
Nyvej 4 Biltris
4070 Kirke Hyllinge

Dato for ophold: november 2023
Tak, Palle B
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2023

Kære Palle

Tak fordi du tager dig tid til at skrive om dit ophold her på TripAdvisor.
Det har stor værdi for os, at få konstruktiv feedback og jeg vil tage dine kommentarer med videre som input til forbedring.

Jeg beklager den forvirring der var vedr. jeres ophold ved check-in, omkring hvor vidt I havde adgang til Aquaspa på ankomstdagen. Jeg lavede en fejl og da jeg fangede jer på anden dagen for at følge op, undskyldte jeg netop for den fejl der var sket. Jeg var glad for at vi fik aftalt at I kunne bruge Aquaspaen den første aften, selvom der opstod tvivl.

Derudover er jeg utrolig glad for at se, at I har nydt jeres ophold. - Det er det vi lever og ånder for på Kellers Park.

Endnu engang undskyld fejlen.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen i fremtiden.

Med venlig hilsen.
Lise-Lotte Nielsen

Anmeldt d. 30. september 2023 fra mobile enheder

Har besøgt stedet 2 gange i september. Begge gange var receptionen fuldstændig håbløs. Der kunne være 10 mennesker i kø, og 4 receptionister i receptionen og kun en betjente kunder mens resten var tydeligt ligeglade. Når man så endelig blev betjent vidste vedkommende intet, og kunne ikke betjene systemer mv. Helt komplet håbløst - og jeg venter stadig på at få kvitteringen på mail…fra begge ophold.
Restauranten er også virkelig gennemsnitlig - hele stedet er spild af nogle fantastiske rammer…

Dato for ophold: september 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, H2565EMchristianr
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2023

Kære Christian,

Mange tak for at dele din oplevelse, omkring dine 2 seneste besøg hos os. Vi er altid glade for at høre hvad vores gæsternes mening er om os, både sted som personale. Derfor er jeg selvfølgelig ked af at høre omkring din oplevelse i receptionen, da vi bestræber os på at give hver enkelt gæst, en god oplevelse. Det beklager jeg selvfølgelig at du ikke har oplevet de dage I har besøgt os. Så det er helt sikkert noget vi går videre med og tager til os, for de er bestemt ikke den oplevelse man skal gå herfra med.

I forhold til din kvitteringer er det selvfølgelig noget du skal have. Vil du kontakte mig på mail nichr@comwell.com så hjælper jeg gerne med at få dem sendt til dig.

Anmeldt d. 18. september 2023

Allerede ved vores ankomst, følte vi os bare velkomne. Utroligt smilende og serviceminded personale. Vi checkede ind på hotellet natten til søndag, efter vores bryllupsfest, og blev mødt med lykønskninger i receptionen og lækker chokolade og et sødt kort på værelset. Værelset var hyggeligt og vi blev enige om, at sengene var de absolut bedste vi nogensinde havde sovet i. Om morgenen fik vi en rigtig lækker morgenmadsbuffet, hvor intet manglede. Vi blev meget imponeret over servicen, i og med at vi faktisk allerede skulle være checket ud fra værelset 10.30 og havde wellness til kl. 12.00. Dog blev vores booking forlænget og fik at vide at vi bare kunne benytte os af spaen, så længe vi ville, uden eksta betaling. Spaen var virkelig flot og der var en behagelig atmosfære. Comwell Kellers Park, får de varmeste anbefalinger herfra! Og det er ikke sidste gang de har set os!

Dato for ophold: september 2023
Tak, tobiassC1566JK
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. september 2023

Kære Tobias,

Mange tak for at dele jeres oplevelse I havde på Comwell Kellers Park.

Det glæder os utroligt meget at læse om jeres ophold, vi er altid glade når vi kan sende vores gæster glade afsted herfra.

Som du skriver går vi gerne langt for at yde den ekstra service til vores gæster, det hænger godt sammen med vores motto "det handler ikke om hvorvidt det kan lade dig gøre, men hvordan det kan lade sig gøre".

Vi håber snart at kunne byde jer velkommen tilbage igen.

Anmeldt d. 27. august 2023

Fint og solrigt værelse.
Fantastiske bygninger og omgivelser.
Venlige og imødekommende personale, især var stemningen i restauranten meget rar, og maden lækkert lavet.
Vi kan kun give det råd prøv det

Dato for ophold: august 2023
Tak, J2199BTharrym
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2023

Kære Harry,

Mange tak for at dele din oplevelse omkring jeres ophold på Comwell Kellers Park.

Det glæder os utroligt meget, at læse om hvor dejligt I har haft det hos os.

Vi håber snart at kunne byde jer velkommen igen.