4 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com218 US$
Hotels.com224 US$
Priceline226 US$
Travelocity224 US$
Trip.com248 US$
Orbitz.com224 US$
Anmeldt d. 24. juli 2022 fra mobile enheder

Dejligt at se kendte ansigter igen. Kellers er stadigvæk vores foretrukne hotel,meen stedet er udfordret af sin popularitet. Spa'en bliver hurtig overfyldt, og faciliteter er belastet? Der mangler en mindre udendørs pool. Priserne for drinks i baren er blevet for pebret! Måske begrundet i prisudviklingen, men absolut ærgerligt og årsag til fravalg af besøg i baren. Når det er varmt mangler der liggestole.

Personalet er et bærende element i oplevelsen på Kellers. De er super venlige, smiler og meget opmærksomme. Absolut et plus. Vi kommer gerne igen til næste år.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, larsc527
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2022

Kære larsc527,

Mange tak for din anmeldelse, det glæder mig at I har haft et godt ophold. Jeg tager selvfølgelig dine kommentar med videre til de respektive afdelinger.

Samt deler jeg også Jeres pæne kommentar om personalet rundet på hotellet.

Vi glæder os til at byde Jer velkommen igen.

Anmeldt d. 6. juli 2022

Lækkert værelse (junior suite) med en skøn udsigt. Lækkert spa område. Meget imødekommende og venligt personale - alle fra reseption til tjenere og massører var meget professionelle.
Lækker mad i restauranten. Tilpas udvalg til morgenmaden, der er noget for alle.
Det ville være rart med nogle mindre billigere retter til frokost.
Mulighed for nogle dejlige gåture i området.

Tak, dorthea592
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2022

Kære dorthea592,

Mange tak for din anmeldese, det er utroligt værdsat. Det glæder mig, at I har haft et godt ophold hus os.
Vi ser frem til at kunne byde Jer velkommen igen.

Rigtig god sommer.

Anmeldt d. 21. juni 2022

Der er fantastiske spa muligheder og udsigten er pragtfuld. Maden er heller ikke af vejen og stor ros til køkkenet. Personalet er smilende og hjælpsomme. Deres tjenere er lige som de skal være. Hyggelige og altid med et smil på læben. De er rigtig gode i køkkenet til, at tage hensyn, hvis du har allergi.

Tak, Opleveren78
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2022

Kære Pia,

Tusind tak for din anmeldelse, det glæder mig at læse om din oplevelse du har haft på vores hotel. Det er altid at få ros og jeg skal sørge for, at den bliver delt rundt til personalet på hotellet.

Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt d. 19. juni 2022 fra mobile enheder

120 kollegaer samlet fra hele landet. Til dette formål var stedet perfekt valgt.
Lokalerne var dejlige og den tilhørende terrasse, hvor vi nød frokost og kaffe er helt fantastisk.
Om aftenen blev der serveret dejlig mad, og serveringen var høflig, og foregik hurtigt til de mange mennesker.
Tak for et dejligt ophold.

Dato for ophold: juni 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Steen Rosborg M
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2022

Kære Steen Rosborg,

Mange tak for anmeldelse, det glæder os, at I havde et godt seminar hos os, og at især vores restaurant, både til frokost og aften servede dejlig mad til Jer, det skal jeg sørge for at give videre.

Vi håber at kunne byde Jer velkommen igen

Anmeldt d. 9. juni 2022

Min søn har for et par dage siden købt et 3-dages ophold i uge 27. Der bliver booket et ophold uden mulighed for refundering, da pengene er små.
Desværre er der kommet noget i vejen og min søn ringer i går aftes og taler med en serviceminded mand, der giver udtryk for at han ikke kan love noget, men det skal de nok finde ud af. Han vil dog bede en kollega ringe tilbage i dag.
Min søn bliver kontaktet af en kvinde, hvortil han fortæller om problemet og han godt ved at der ikke er mulighed for refundering, men måske de kunne gå med til at rykke opholdet?
Der bliver på meget bombastisk vis pure afvist at gå i dialog.
Jeg forstår godt at pengene ikke kan komme retur, men hvad vil Comwell tabe ved at være lidt imødekommende og rykke opholdet eller give et tilgodebevis? Pengene er jo modtaget… det virker som en pengemaskine hvis man er tilfreds med at man har et værelse der står tomt, bare fordi man har fået betaling for det.
Og selv om den venlige mandlige medarbejder ikke kunne love noget, har han alligevel skabt forventninger med sin udtalelse.
Det er også forståeligt hvis det er længe siden opholdet blev booket, eller det var lige op til at det skulle afholdes, men intet af dette er tilfældet.
Man vinder ihvertfald ikke noget ved at behandle en ung mand, med mange hotelophold foran sig i fremtiden,der af mig havde fået anbefalet Comwell.
Tænker ikke han vælger Comwell en anden gang…

Tak, 957annettej
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juni 2022

Kære 957annettej,

Tak for at dele din oplevelse med os.

Jeg kan godt følge dig i, at det er en uheldig situation din søn er havnet i omkring Jeres ophold. Jeg kan ikke udefra her se, hvilket ophold der er booket, så jeg har ikke mulighed for at svare på hvad der er op og ned. Men det lyder til at I har booket et non-refundable ophold, et ophold hvor man får det billigere end normalt, men derfor betaler med det samme og accepterer, at opholdet ikke kan annulleres eller rykkes.

Alle ophold, hvor der ikke forudbetales ved booking, kan man altid annullere eller flytte inden for god tid.

Jeg vil meget gerne i dialog med dig, så vi kan finde ud af hvilket ophold, der er booket og hvilke muligheder der er for, at jeg evt. kan hjælpe Jer, du er velkommen til at kontakte mig på mail nichr@comwell.com.

Håber på at høre fra dig, så vi kan finde en løsning sammen,