Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com200 US$
Hotels.com200 US$
Travelocity199 US$
Priceline200 US$
eDreams190 US$
Agoda.com200 US$
Anmeldt d. 30. april 2022 fra mobile enheder

Det er et af de bedste hoteller jeg har boet på. Det er flot, med gode faciliteter og smuk beliggenhed. Og vigtigst af alt så oplevede jeg hotellet some rent. Det betyder enormt meget!

Hvis jeg endelig skal komme med nogle opmærksomhedspunkter, så var det en lidt speciel seng jeg lå i, hvor jeg følte jeg lå i en fordybning. Måske sengen trænger til en ny topmadras? Jeg er ikke så vild med hygiejnen omkring pyntepuder placeret ovenpå rent sengetøj. Vandtrykket var utroligt lavt, så jeg kunne næste ikke vaske shampoo ud af håret. Og vi var noget forvirrede i spaen over hvor de forskellige aktiviteter, der stod listet på væggen, fandtes. Vi fandt også ud af, at punkt 5 og 10 er den samme. Men det er et sted jeg synes fortjener fem stjerner.

Tak, aneane11111
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. maj 2022

Kære Ane,

Tusind tak for, at tage dig tiden til at give os feedback på Jeres ophold.
Det glæder mig at I har haft et godt ophold og har nydt de smukke omgivelser og hotellet.

Jeg tager selvfølgelig dine kommentar med videre til forbedring, så tak for at komme med konstruktiv feedback.

Vi glæder os til at kunne byde Jer velkommen igen.

Anmeldt d. 20. april 2022 fra mobile enheder

Havde bestilt én overnqtning med spa på sidstedagen i et af de største værelser med udsigt til hav og jacuzzier. Oplagt smilende personale fra første indtjekning. Vi blev opgraderet uden beregning til spa også på den dag vi ankom og alle faciliteter var rene og fine. Vi havde et rigtig godt ophold. Flot morgenmadsbuffet og gode muligheder for gåture i området.

Tak, Excursion45244589621
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. april 2022

Kære Excursion45244589621,

Tusind tak for din anmeldelse, det er utroligt værdsat!

Det glæder mig, at I har haft et godt ophold og at alt har været perfekt hele vejen rundt på hotellet. Jeg vil sørge for at dine pæne ord bliver delt med resten af personalet her på hotellet.

Vi håber at kunne byde Jer velkommen igen.

Anmeldt d. 11. april 2022 fra mobile enheder

Alt var bare perfekt
Skønne spa omgivelse, dejligt værelse med gode faciliteter.
Mad, vin og service i restaurant var enestående, det samme faldt for den store og velassorterede morgenbuffet, udelukkende lækre produkter

Tak, Trek85279
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. april 2022

Kære Trek85279,

Det glæder mig at I har haft et godt ophold hos os, og at alt har været som det skulle være og mere udover det.

Vi håber at kunne byde Jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 20. marts 2022

Vi var 3 personer på 2 nætter spa delight ophold. Pænt og rent værelse med gode senge og ingen støj.
Stor ros til restauranten både morgen og aften. Dejlig mad og god betjening!.
Spa-afdelingen skuffede dog. I damernes omklædningsrum lugtede der af kloak, og generelt manglede der rengøring. Særligt Urte-saunaen var møgbeskidt. De udendørs hot-tubs trængte til at få udskiftet de misfarvede/rustne riste rundt omkring.
På trods af det havde vi et fint ophold.

Dato for ophold: marts 2022
Tak, olisemor
Nicolai Christensen, Guest Services / Front Office hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. marts 2022

Kære Olisemor,

Mange tak for at tage dig tiden til at vurdere Jeres ophold, det glæder mig at I overordnet set har nydt Jeres ophold. Dog er der ting vi helt klart skal følge op, som jeg ved vi kan gøre bedre. Da vi går højt op i vores rengøring, og at der skal se pænt og rent ud på vores hotel og i særdeleshed på vores Aquaspa.

Jeg håber meget på at vi får muligheden for at kunne byde Jer velkommen igen.

Anmeldt d. 14. marts 2022 fra mobile enheder

Lever ikke op til deres priser, vi var enormt skuffet over spa området - vi havde fået mere ud af en tur i svømmehallen - der var overfyldt og for små og for få bassiner.

Værelset indbød ikke til den afslapning og ro der var beskrevet, man kunne høre alt der forgik, plus ventilationsanlæget i rummet larmede meget.

Vi havde booket behandlinger over mail, som sjovt nok ikke var endeligt booket. Selvom vi havde skrevet sammen over en uges tid i samme korrespondance og jeg kunne fremvise alle mails - så var der intet at gøre, vi fik ingen massage (sjovt nok, den pure massage der gjorde vi valgte dem fremfor et andet sted)

Jeg vil IKKE anbefale Comwell til nogen!

Dato for ophold: marts 2022
Tak, M8125PYmariaj
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. marts 2022

Kære M8125PYmariaj,

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at Jeres oplevelse ikke levede op til Jeres forventninger, jeg er bekendt med episoden. Jeg har tjekket vores mail system, og jeg kan ligesom min kollega ikke finde nogen mail på at I gerne ville have spa behandlingerne, udover at vi havde sendt hvilke vi kunne tilbyde til Jer. Derved har vi heller ikke sendt en bekræftelse på at der skulle være booket nogle behandlingerne, skal ikke sige om der er sket en fejl siden, den ikke er kommet korrekt igennem, det beklager jeg, du er meget velkomme til at skrive til mig på nichr@comwell.com da jeg meget gerne vil i dialog med dig.

Håber på at høre fra dig, så vi kan finde en løsning på det.

Venlig hilsen