5 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com208 US$
Hotels.com208 US$
Priceline207 US$
Travelocity208 US$
Trip.com207 US$
eDreams191 US$
Anmeldt d. 14. marts 2022 fra mobile enheder

Lever ikke op til deres priser, vi var enormt skuffet over spa området - vi havde fået mere ud af en tur i svømmehallen - der var overfyldt og for små og for få bassiner.

Værelset indbød ikke til den afslapning og ro der var beskrevet, man kunne høre alt der forgik, plus ventilationsanlæget i rummet larmede meget.

Vi havde booket behandlinger over mail, som sjovt nok ikke var endeligt booket. Selvom vi havde skrevet sammen over en uges tid i samme korrespondance og jeg kunne fremvise alle mails - så var der intet at gøre, vi fik ingen massage (sjovt nok, den pure massage der gjorde vi valgte dem fremfor et andet sted)

Jeg vil IKKE anbefale Comwell til nogen!

Dato for ophold: marts 2022
Tak, M8125PYmariaj
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. marts 2022

Kære M8125PYmariaj,

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at Jeres oplevelse ikke levede op til Jeres forventninger, jeg er bekendt med episoden. Jeg har tjekket vores mail system, og jeg kan ligesom min kollega ikke finde nogen mail på at I gerne ville have spa behandlingerne, udover at vi havde sendt hvilke vi kunne tilbyde til Jer. Derved har vi heller ikke sendt en bekræftelse på at der skulle være booket nogle behandlingerne, skal ikke sige om der er sket en fejl siden, den ikke er kommet korrekt igennem, det beklager jeg, du er meget velkomme til at skrive til mig på nichr@comwell.com da jeg meget gerne vil i dialog med dig.

Håber på at høre fra dig, så vi kan finde en løsning på det.

Venlig hilsen

Anmeldt d. 6. marts 2022 fra mobile enheder

Havde bestil og betalt for early tjek-in. Rigtigt træls at man så oplever 15-20 min kø for at tjekke ind.

Havde tilkøbt spa til opholdet - for at blive oplyst at man lørdag er bundet op på faste time slots.

Middagen om aftenen var en skuffelse. Min købe købte den faste sagens menu - og den var fin. Jeg bestilte ala carte menu - her gik alt galt. Den bestilte forret havde de ikke - hovedretten en steak var skåret skævt således at den var gennem stegt i den ene ende og medium/rare som bestilt i den anden ende. Min dessert 3 slags oste - kunne af en eller anden grund ikke serveres samtidig med min kones dessert. Jeg gik uden dessert.
Køkkener beklagede og gav hovedret u/b samt 2 drinks. Jeg ville dog bare gerne have haft og betalt for det som jeg havde bestilt.

Værelset var OK dog kunne vibokke skrue ol fir varmen og der var en del støj fra trappe. Der strømmede ind med lys rundt om døren?( og måske lyd også)

Rigtig fin morgen buffet.

Har været på hotellet tidligere - her var det en langt bedre oplevelse end denne gang. Tvivler på at vi vender retur en gang til.

Værelsestip: Undgå weekend ophold
Dato for ophold: marts 2022
Tak, l-b-j1975
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. marts 2022

Kære Lars,

Først og fremmest mange tak for at tage dig tiden til at give os feedback på Jeres ophold, du skal vide at det er utrolig vigtig viden for os, da vi hele tiden bruger netop feedback som din til at forbedre os.
Jeg bekklager at I endte med at stå i kø ved check-in, der kan være mange gæster der skal check-in på engang og vi bestræber os altid på at give en god information, men sammentidligt også en hurtig en check-in når der er mange. På lørdage er det korrekt at vi har timeslot om eftermiddagen for at sikre den gode oplevelse så der ikke er for mange i spaen på engang. Derfor kan man enten vælge at komme der ned fra 14:15 - 16:15 eller 16:30 - 18:30, efter kl. 18:30 er der fri adgang til kl. 23:00 ligesom at der dagen efter er mulighed for at benytte sig af spaen fra 07:00 - 12:00.

Jeg er ked af at Jeres oplevelse i restauranten ikke levede op til Jeres forventninger og udefra hvad I skriver må jeg også erkende at det ikke er den standard vi ønsker at være kendt for, du skal vide at det er sendt videre til vores restaurantchef, som vil følge op på dette.

Såfremt at I ønsker at komme igen, må du meget gerne skrive direkte til mig på nichr@comwell.com.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 6. marts 2022

Parkering lige ved døren.
Venlig og serviceminded personale.
Faciliteterne er rene og pæne.
Ecocking shampoo / balsam til fri benyttelse.
Omklædningsskabene er trange og små.
Dejlige faciliteter inde i spa området, sanse rum med sand.
Hængekøjer med ro.
Flere Udendørs boble spa
Flere forskellige pools indendørs , forskellige saunaer, fodbad, koldtvand bad. Sanse bruser.
Lækkert saft, frugt og snacks/ nødder til fri afbenyttelse.
Et utroligt dejligt sted med sans for ro, rette stemning, og forståelse for at gøre plads til hinanden.

Tak, marieodense

Kære Marie,

Mange tak for dine flotte ord, det glæder os at i har nydt Jeres ophold til fulde, jeg skal sørge for at dele det med personalet på hotellet. Vi glæder os til at kunne byde Jer velkommen igen.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 26. februar 2022 fra mobile enheder

Fantastisk ophold. Faciliteter, mad og værelse var suverænt. Spa området var mega lækkert og indbød til afslapning. Der var ikke en finger at sætte på stedet. Vi Kommer rigtig gerne igen, så snart som muligt. Det har vores største anbefaling.

Tak, susanneg374
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. februar 2022

Kære susanneg374,

Mange tak for de utrolig flotte ord, det er dejligt at I har nydt Jeres ophold til fulde og har fået slappet godt af. Det er lige præcis det vi lever og ånder for på Kellers Park.

Vi glæder os til at byde Jer velkommen igen.

Venlig hilsen

Anmeldt d. 13. februar 2022 fra mobile enheder

Vi havde købt et Couples Retreat
En noget blandet fornøjelse, som nok er lige dyr nok, men lad os starte med det fantastiske.
Maden, vinen og betjeningen i restauranten var fantastisk. Faktisk i verdensklasse.
Spa området er også godt, mange gode muligheder. Desværre blev annoncerede aktiviteter/behandlinger aflyst, spa-reception og bar var sjældent bemandet, for lidt og ungt personale, end ikke Cava’en var lagt på køl.
Hvis man kigger godt efter er rengøringen ikke imponerende og vedligehold af malede og behandlede overflader halter lidt.
Det er nok ikke hotellets skyld, men der var mere en stemning af “Lalandia for voksne” end et luksus retreat, som prisen eller antyder.
Hotelbaren og barchefen er i den rigtig gode ende, her er kærlighed og passion for faget og kunderne.
Værelset er super fint hvis man er på firma tur, konference eller kursus, det passer ikke til et spa ophold.
Personalet er søde, hjælpsomme og imødekommende.
Hvis man ønsker sig er spa/kæreste ophold er der langt bedre og billigere alternativer, så som Saltsjöbadet i Ystad.
Kellers Park har en masse kvaliteter og en masse at bygge videre på.

Tak, soerenvaernstroem
Nicolai Christensen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2022

Kære Søren Værnstrøm,

Først og fremmest mange tak for din anmeldelse, vi værdsætter at du vælger at tage dig tiden til at give din oplevelse på Jeres ophold. Det glæder mig at I overordnet set har nydt Jeres ophold og at særligt personalet score topkarakter på service, Der er selvfølgelig plads til forbedring udefra Jeres oplevelse.
Jeg er glad for at du skriver så ærligt om Jeres bemærkninger, det vil blive taget med videre til inputs af hvad vi kan gøre bedre for at Jeres ophold, ville være perfekt. Da det er det vi lever og ånder for på Kellers Park.