“Familiehygge”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Comwell Kellers Park Vejle
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Børkop
Anmeldt 13. december 2016 fra mobile enheder

Inviterede familien på et kort ophold på Comwell Kellers Park hvilket var en særdeles god oplevelse. Bygningerne troner stolt frem når man nærmere sig hvor gårdspladsen er prydet med store flotte og hundrede år gamle træer. Smukt syn. Indtjekningen var effektiv men kunne være mere gæstfri. Det trækker dog ikke væesentlig ned i det samlede regnskab. De unge mennesker fik adgang til spa området hvilket de nød til fulde. Den forudbestilte middag var af begrænset mængde men dog lækkert. Hvad Comwell kan som hotel er deres morgenmadsbuffet. Den er Outstanding. Kommer gerne igen.

Overnattede: Oktober 2016, rejste med familie
Tak, Jens Egholt R
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. december 2016

Kære Jens,
Tusind tak for de smukke ord, og fordi I valgte at besøge Kellers Park. Det glæder mig meget, at I har nydt jeres ophold samt hotellets naturskønne omgivelser ved Vejle Fjord.
Ligeledes er jeg glad for, at middagen samt morgenbuffeten forfyldte jeres forventninger. På Kellers Park går vi op i kvalitet, sæson og gode råvarer, og føles der en lille sult efter middagen, er vi altid parat med en ekstra potion. Til en anden gang så endelig sig det til en af vores dygtige tjenere.

Håber, at jeg fornøjelsen af at byde Jer velkommen igen - så vil jeg gerne vise, at vores checkind kan være effektiv samtidig med, at serviceniveauet er helt i top.

Rigtig god jul & godt nytår.

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Comwell Kellers Park Vejle
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 12. december 2016

Værelset var helt i top, personalet lige så. Dejlig mad og dejlig spaområde, fik prøvet ansigt og håndmassage, det var så lækkert. Dog et lille minus, vi var der for kort tid Stedets historie er meget interessant og naturen fantastisk.

• Overnattede: December 2016, rejste som par
Tak, karinjensen1953
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. december 2016

Kære Karin,
Tusinde tak fordi I besøgte Kellers Park, og for de pæne ord.
Det glæder mig meget at I har nydt jeres ophold, og at værelset samt personalets service har været helt i top. Jeg håber, at jeg får fornøjelsen af at byde Jer velkommen på Kellers Park i det nye år.

Rigtig god jul, og forhåbentlig på gensyn.

Med venlig hilsen
Katrine P - Kellers Park.

Anmeldt 10. december 2016

Super godt hotel med pragtfuld natur.
Vi ankom en lørdag og der var rigtig mange i wellness, hvilket vi kunne forstå på personalet at der tit er om lørdagen. Det var det eneste minus ved det, da det simpelhen blev for crowded og man kom hinanden for meget ved.
Super lækkert med frugt og vand i wellness.
Maden om aften var virkelig lækkert men vinen var dyr ifht. det man fik.
Morgenmaden var rigtig god med en masse specialiteter.
Historien bag kellers park er helt unik. Hvis man besøger hotellet er det et must at gå ent ur i området.

Værelsestip: Få et værelse med udsigt ud over fjorden.
  • Overnattede: September 2016, rejste som par
1  Tak, Morten C
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. december 2016

Kære Morten,
Mange tak for de pæne ord og fordi du har taget dig tiden til at give os denne værdifulde feedback. Det glæder mig meget at læse, at I har nydt Jeres ophold, og alle vores specialiteter fra morgenbuffeten.
Vi har ofte mange gæster lørdag, og det er populært at anvende spa området om eftermiddagen. Vores spa område har åbent til kl. 24:00, hvis I kommer igen en anden gang, kan jeg varmt anbefale spa området om aftenen. Der er en helt speciel atmosfære, færre gæster og især den udendørs hot-tub, giver en smuk aften udsigt til Vejle fjord.

Jeg håber meget på at kunne byde Jer velkommen på Kellers Park igen.

Anmeldt 8. december 2016 fra mobile enheder

Super lækker mad, vin og omgivelser. Har nydt et 4 dages ophold. Stor variation i både mad- og vin-oplevelserne. Samtidig en fantastisk flot ramme, indretning, lækre møbler og senge. Fantastiske naturomgivelser. Alt i alt et super fedt sted

Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jeabri

Kære Jeabri,
Tak for de rosende ord om Kellers Park. Det glæder mig meget, at I har haft et godt ophold og nydt hotellets smukke naturomgivelser ved Vejle fjord. Ligeledes er jeg utrolig glad for, at I haft kulinariske oplevelser i vores restaurant.
Jeg håber på at kunne byde Jer velkommen igen.
Rigtig god jul.

Anmeldt 29. november 2016 fra mobile enheder

Der skal ikke herske tvivl om at Kellers Park er et fantastisk sted.
De unikke/ gamle bygninger, spa-området og beliggenheden, finder man ikke mange andre steder i DK.
Men man må også forvente en hel særlig service på et 5 stjernet hotel, men det lykkes desværre ikke.
Uopmærksomme tjenere der lod os vente alt for længe, glemte vores brød/ smør, og ikke havde styr på må vi fik kalv eller oksekød, er blot nogle eksempler, som er med til at trække vurderingen ned.
Håber og regner med, at vi bare var uheldig, ... og vi kunne nok finde på at besøge hotellet igen.
Det er et helt særligt sted, i Danmarks smukkeste naturområde.

Overnattede: November 2016, rejste som par
1  Tak, Ivan S
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. november 2016

Hej Ivan S

Tak fordi I valgte at besøge Kellers Park og fordi du har taget dig tiden til at give os denne værdifulde feedback. Det ærgrer mig rigtigt meget at læse om Jeres oplevelse med betjeningen i restauranten. Det ved jeg at vi kan gøre meget bedre end det, som du beskriver og derfor kan jeg også kun beklage mange gange, at det var den oplevelse, som du rejste herfra med.
Jeg håber at Du har lyst til at besøge os en anden gang og skulle vi være så heldige, så er du meget velkommen til at skrive til vores F&B manager Ninna Bundgaard Christensen forud for besøget. Så vil hun sørge for at I bliver forkælet lidt ekstra. Hun kan træffes på nbc@comwell.dk

Michelle B - Kellers Park

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Børkop
4.6 km væk
Hindsgavl Slot
Nr. 1 af 10 i Middelfart
338 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Comwell Kellers Park Vejle? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Comwell Kellers Park Vejle

Adresse: H.O. Wildenskovsvej 28, Børkop, Vejle 7080, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle > Børkop
Faciliteter:
Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Restaurant Roomservice Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Børkop
Prisområde: 859 kr.-1.668 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Comwell Kellers Park Vejle 4*
Antal værelser: 100
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Comwell Kellers Park Vejle. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Comwell Kellers Park Vejle Hotel Boerkop

Er dette din TripAdvisor-registrering?