Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Familiehygge” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Comwell Kellers Park Vejle

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
Comwell Kellers Park Vejle
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Børkop
36 anmeldelser
20 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
“Familiehygge”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 13 december 2016 fra mobile enheder

Inviterede familien på et kort ophold på Comwell Kellers Park hvilket var en særdeles god oplevelse. Bygningerne troner stolt frem når man nærmere sig hvor gårdspladsen er prydet med store flotte og hundrede år gamle træer. Smukt syn. Indtjekningen var effektiv men kunne være mere gæstfri. Det trækker dog ikke væesentlig ned i det samlede regnskab. De unge mennesker fik adgang til spa området hvilket de nød til fulde. Den forudbestilte middag var af begrænset mængde men dog lækkert. Hvad Comwell kan som hotel er deres morgenmadsbuffet. Den er Outstanding. Kommer gerne igen.

Overnattede Oktober 2016, rejste med familie
Tak, Jens Egholt R
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelse, 15 december 2016
Kære Jens,
Tusind tak for de smukke ord, og fordi I valgte at besøge Kellers Park. Det glæder mig meget, at I har nydt jeres ophold samt hotellets naturskønne omgivelser ved Vejle Fjord.
Ligeledes er jeg glad for, at middagen samt morgenbuffeten forfyldte jeres forventninger. På Kellers Park går vi op i kvalitet, sæson og gode råvarer, og føles der en lille sult efter middagen, er vi altid parat med en ekstra potion. Til en anden gang så endelig sig det til en af vores dygtige tjenere.

Håber, at jeg fornøjelsen af at byde Jer velkommen igen - så vil jeg gerne vise, at vores checkind kan være effektiv samtidig med, at serviceniveauet er helt i top.

Rigtig god jul & godt nytår.

Skriv en anmeldelse

360 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (43)
Dato | Vurdering
  • Alle seneste danske
Dansk først
Slagelse, Danmark
5 ud af 5 bobler Anmeldt 12 december 2016

Værelset var helt i top, personalet lige så. Dejlig mad og dejlig spaområde, fik prøvet ansigt og håndmassage, det var så lækkert. Dog et lille minus, vi var der for kort tid Stedets historie er meget interessant og naturen fantastisk.

• Overnattede December 2016, rejste som et par
      Værdi
Tak, karinjensen1953
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelse, 13 december 2016
Kære Karin,
Tusinde tak fordi I besøgte Kellers Park, og for de pæne ord.
Det glæder mig meget at I har nydt jeres ophold, og at værelset samt personalets service har været helt i top. Jeg håber, at jeg får fornøjelsen af at byde Jer velkommen på Kellers Park i det nye år.

Rigtig god jul, og forhåbentlig på gensyn.

Med venlig hilsen
Katrine P - Kellers Park.
Aalborg, Danmark
24 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 10 december 2016

Super godt hotel med pragtfuld natur.
Vi ankom en lørdag og der var rigtig mange i wellness, hvilket vi kunne forstå på personalet at der tit er om lørdagen. Det var det eneste minus ved det, da det simpelhen blev for crowded og man kom hinanden for meget ved.
Super lækkert med frugt og vand i wellness.
Maden om aften var virkelig lækkert men vinen var dyr ifht. det man fik.
Morgenmaden var rigtig god med en masse specialiteter.
Historien bag kellers park er helt unik. Hvis man besøger hotellet er det et must at gå ent ur i området.

Værelsestip: Få et værelse med udsigt ud over fjorden.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede September 2016, rejste som et par
      Søvnkvalitet
Tak, Morten C
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelse, 11 december 2016
Kære Morten,
Mange tak for de pæne ord og fordi du har taget dig tiden til at give os denne værdifulde feedback. Det glæder mig meget at læse, at I har nydt Jeres ophold, og alle vores specialiteter fra morgenbuffeten.
Vi har ofte mange gæster lørdag, og det er populært at anvende spa området om eftermiddagen. Vores spa område har åbent til kl. 24:00, hvis I kommer igen en anden gang, kan jeg varmt anbefale spa området om aftenen. Der er en helt speciel atmosfære, færre gæster og især den udendørs hot-tub, giver en smuk aften udsigt til Vejle fjord.

Jeg håber meget på at kunne byde Jer velkommen på Kellers Park igen.

27 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
5 ud af 5 bobler Anmeldt 8 december 2016 fra mobile enheder

Super lækker mad, vin og omgivelser. Har nydt et 4 dages ophold. Stor variation i både mad- og vin-oplevelserne. Samtidig en fantastisk flot ramme, indretning, lækre møbler og senge. Fantastiske naturomgivelser. Alt i alt et super fedt sted

Overnattede December 2016, rejste på forretning
Tak, jeabri
Kære Jeabri,
Tak for de rosende ord om Kellers Park. Det glæder mig meget, at I har haft et godt ophold og nydt hotellets smukke naturomgivelser ved Vejle fjord. Ligeledes er jeg utrolig glad for, at I haft kulinariske oplevelser i vores restaurant.
Jeg håber på at kunne byde Jer velkommen igen.
Rigtig god jul.

Vejle, Danmark
21 anmeldelser
8 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nyttige stemmer
3 ud af 5 bobler Anmeldt 29 november 2016 fra mobile enheder

Der skal ikke herske tvivl om at Kellers Park er et fantastisk sted.
De unikke/ gamle bygninger, spa-området og beliggenheden, finder man ikke mange andre steder i DK.
Men man må også forvente en hel særlig service på et 5 stjernet hotel, men det lykkes desværre ikke.
Uopmærksomme tjenere der lod os vente alt for længe, glemte vores brød/ smør, og ikke havde styr på må vi fik kalv eller oksekød, er blot nogle eksempler, som er med til at trække vurderingen ned.
Håber og regner med, at vi bare var uheldig, ... og vi kunne nok finde på at besøge hotellet igen.
Det er et helt særligt sted, i Danmarks smukkeste naturområde.

Overnattede November 2016, rejste som et par
1 Tak, Ivan S
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelse, 30 november 2016
Hej Ivan S

Tak fordi I valgte at besøge Kellers Park og fordi du har taget dig tiden til at give os denne værdifulde feedback. Det ærgrer mig rigtigt meget at læse om Jeres oplevelse med betjeningen i restauranten. Det ved jeg at vi kan gøre meget bedre end det, som du beskriver og derfor kan jeg også kun beklage mange gange, at det var den oplevelse, som du rejste herfra med.
Jeg håber at Du har lyst til at besøge os en anden gang og skulle vi være så heldige, så er du meget velkommen til at skrive til vores F&B manager Ninna Bundgaard Christensen forud for besøget. Så vil hun sørge for at I bliver forkælet lidt ekstra. Hun kan træffes på nbc@comwell.dk

Michelle B - Kellers Park
Horsens, Danmark
5 ud af 5 bobler Anmeldt 22 november 2016

Kære Comwell Kellers Park.
Tak for et helt igennem godt arrangeret weekendarrangememt. Vi oplevede kun venlighed og god energi fra vi kom og til vi gik. God frokost, gode timer i spaen, lækker aftensmad, dygtige bartendere, dejlige værelser og tilsidst en skøn morgenbuffet. Kan varmt anbefale stedet.
Glad og tilfreds hilsen Niels Peder Frederiksen

Overnattede November 2016, rejste med venner
Tak, vibe985
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelse, 24 november 2016
Kære Niels

Tusinde tak for de pæne ord og fordi at I valgte at besøge Kellers Park.
Vi sætter stor pris på hver anmeldelse, og hos os er service, kvalitet og god energi nøgleværdier. Derfor glæder det mig at læse dine roser om hele atmosfæren på hotellet.

Håber meget, at jeg får fornøjelsen af at byde Jer velkommen tilbage på Kellers Park.

Næstved, Danmark
93 anmeldelser
15 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 34 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 21 november 2016

Vi havde booket to standard værelser til Spa Brasseri-ophold (søndag til mandag).

Vi tilkøbte en times tidligere check-in, som koster 100 kr. pr. værelse.

Værelserne var begge store og umiddelbart pæne.

Spa-området er åbent 06-24. Det er rigtig fint med mange faciliteter: dampbad, varmt og koldt fodbad, regnvejrsbrusere, koldtvandsbrusere, to forskellige saunaer, varmtvandsbassin, koldtvandsbassin, en større pool samt loungestole med og uden varme.
Endvidere er der to udendørs boblebade med flot udsigt over parken samt Vejle Fjord.
Der stilles gratis fodbadesalt til rådighed, ligesom vand, juice og frugt ligeledes er gratis.
Desuden er der mulighed for gratis at deltage i Sauna Gus 2 gange dagligt (weekend).

Jeg savnede flere brusere i damernes omklædningsrum, da det med kun 4 brusere blev ret kaotisk v/ check-in.
Endvidere undrede det mig, at der blev gjort rent i spaområdet om morgenen mellem 6 og 7:30/8:00, mens spaen var åben - det gjorde absolut intet godt for fordybelsen og var super ærgerligt, da der ellers på dette tidspunkt grundet ganske få andre gæster ville have været dejlig fredeligt.

Maden i Brasseriet var lækker (2-retters menu var en del af spaopholdet) og flot præsenteret.

Personalet er super servicemindede og vi følte os taget godt imod.

• Overnattede November 2016, rejste med venner
      Værdi
Tak, Majse74
Kære Majse74

Tusinde tak for de rosende ord og fordi du har taget dig tid til at skrive dine tanker om Jeres ophold.
Det glæder mig, at I har nydt hotellets faciliteter, service og specielt vores udendørs boblebad med den smukke udsigt til Vejle Fjord.
Med tiden håber vi på, at kunne udvide med flere badefaciliteter, men hos os er det helt naturligt at gå i badekåber fra værelset og til spa området. Der er derfor også mange gæster, som benytter deres eget bad på værelset. Til en anden gang kan jeg anbefale vores lækre nye spaværelser. De ligger tæt på spaen, og man kan nemt gå fra værelset til spa området i morgenkåbe.

Håber meget, at jeg får fornøjelsen af at byde Jer velkommen igen. I given fald kan I læse om vores forskellige weekendaktiviteter på hjemmesiden.

Hellerup, Danmark
85 anmeldelser
20 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 17 november 2016

Hvor gemmer Danmark på mange fine gamle bygninger, herregårde ude i den smukke natur. Keller`s Park lidt udenfor Vejle er et godt eksempel på dette, hvor det er svært andet end blive bjergtaget... Fin historie og bygninger renoveret med respekt for det gamle, finder du her et luksus hotel. Et skønt ophold ikke mindst i deres spa afdeling, hvor du får fred og ro og bliver forkælet.

Værelsestip: Spa området fantastisk...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede November 2016, rejste som et par
      Renlighed
Tak, hbs94
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelse, 21 november 2016
Kære hbs94

Tusind tak for de smukke ord om Kellers Park. Det er skønt at læse at I havde et dejligt ophold og nød hotellet samt de smukke omgivelser.
Jeg håber at I har lyst til at besøge os en anden gang.

Michelle B - Kellers Park
Nimtofte, Danmark
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
3 ud af 5 bobler Anmeldt 11 november 2016

Hej,

Jeg er generelt meget skuffet over hotellet.

Første gang jeg besøgte Comwell i Brejning, var det intet mindre end supert...

Jeg spiste i Brasseriet, hvor Patrick serverede. God service, fantastisk mad, og virkelig hyggelig aften :-)

2. gang havde jeg min kone med til samme sted i sommerferien 2016, hvor jeg havde forberedt hende på den gode oplevelse der ventede. Desværre var det en meget tam fornemmelse.

Vi havde booket Spaophold, og var en tur i Spaet inden vi spiste.

Aftensmaden blev indtaget i restauranten, hvor der var "sommer menu" på programmet... Det var på ingen måde værd, at skrive hjem om.... En rigtig dårlig og træls fornemmelse. Vi talte med et par der sad ved siden af os, og de var lige så skuffede....

Aftenen blev afsluttet i Brasseriet, hvor samme servicemindede person, Patrick, sørgede for drinks og hyggeligt ophold. Vi skelede lidt misundelig til det par der sad ved siden af os, der havde fået bragt en pizza, var det bare os, der havde valgt denne løsning :-(

Det kunne naturligvis være presset i sommerferien der var udslagsgivende, og retfærdigvis ved vi godt, at når der er mange gæster, kan det være svært, at overkomme detaljerne... Om end naturligvis, at det ikke må fejle på et hotel af Jeres kaliber!!!

I denne uge bookede jeg derfor igen et værelse i Brejning...
Værelset var skuffende, jeg forventer ikke, at håndvasken befinder sig på værelset (i forlængelse af skrivebordet), toilet til den ene side og bad til den anden...

Bevar mig vel, man klarer sig, men det er ikke forventeligt på et hotel som Comwell i Brejning.

Jeg havde Spaophold igen, og var i poolen, det var OK.

Belært af erfaringen fra sommerferien, ville jeg igen indtage min mad i Brasseriet...

Her var der et "par unge knægte" på arbejde.... Jeg ved godt, at unge mennesker skal lære, men hvis ikke man har evner som tjener, skal man lave noget andet... Måske er man god til, at passe børn!!!!

Jeg kom ind i Brasseriet, og fik spisesedlen. Efterfølgende kom der to damer der sad ved et andet bord, hvor de også fik udleveret spisesedlen.

De har sikkert (utvivlsomt!!) været kønnere end mig, idet deres bestilling blev modtaget noget før min..

Jeg bestilte fiskesuppe til forret og entrecote til hovedret.

Først herefter kom der brød... Mit blev serveret i en skål, med smør skålen ovenpå. Det blev stillet hårdt på bordet, uden at smørret blev stillet ned på bordet, med det resultat, at det "faldt ned" (gik heldigvis ikke i stykker). Nej, tjeneren rettede ikke "fejlen" men gik over til bordet med de to damer.

Suppen kom ind... Ikke nogen gastronomisk oplevelse (slet ikke), men OK....

Så kom kødet... Jeg troede fejlagtigt, at jeg havde bestilt en hestebøf, hvor seletøjet ikke var taget af :-( Men nej, det var min Entrocote bøf der var så sej, at man ikke kunne skære den over.. Serveringen var pinlig, jeg sad med en almindelig kniv og en ekstremt sej bøf....

I forløbet kom "Patrick" forbi og hilse hjerteligt på mig... Jeg måtte beklageligvis skuffe ham og sige, at bøffen var uspiselig :-(

For første gang nogensinde i mit liv, sendte jeg bøffen (eller hvad det nu var) tilbage i køkkenet. Det er så trist, at jeg ikke kan sætte ord på :-(

Patrick sørgede for, at jeg fik et nyt stykke kød, og denne gang også en steak kniv.... Det hjalp, nu kunne jeg skære den nye (og meget mere møre bøf) i stykker og spise den. Men smagsmæssigt var det på ingen måder nogen oplevelse :-(

Jeg gik stille og roligt i seng, om end jeg gerne ville have siddet og nydt en lækker drink eller to i baren, men skuffelsen over maden dæmpede lysten...

Næste morgen checkede jeg ud ved den unge dame der stod i receptionen.... Billigt er det jo ikke, men var det bare godt er det jo også OK...

Sidste oplevelse jeg fik af det fine sted var, at receptionisten foldede fakturaen fuldstændig ligegyldigt, så det hele var "skævt"....

En detalje, men noget der vidner om den ligegyldighed der hersker på et ellers skønt sted.

Jeg havde faktisk ikke tænkt mig, at melde tilbage, jeg ville blot have booket ind et andet sted næste gang jeg er i området. Men i aften har Comwell via mail bedt om en udtalelse om min oplevelse, skal de naturligvis også have den.

Min uforbeholdne ros skal tilfalde Patrick i hotellets Brasseri, der har god kundetække, er serviceminded, og får folk til, at føle sig velkomne.

Hvis der var samme ånd over hele hotellet, ville I være bedre gået.....

Hermed ønskes I en fortsat god aften.

Overnattede November 2016, rejste på forretning
4 Tak, alphadk
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelse, 17 november 2016
Kære Alphadk

Først og fremmest tak for din mail og fordi du tager dig tid til at dele dine oplevelser på Kellers Park med os. Vores gæsters oplevelser er uden sammenligning det vigtigste redskab i vores daglige arbejde med at optimere vores gæsteoplevelser.
Jeg hæfter mig især I dine rosende ord til vores tjener Patrick. Skal sørge for at de bliver videregivet til ham.

Vores nye standart + værelser er moderne af indretning, og er selvfølgelig ked af at læse, at de ikke faldt i din smag. Til en anden gang vil jeg altid anbefale, at du går i dialog med vores receptionister. Vi har mange forskellige værelsestyper, og har vi mulighed for det, hjælper vi gerne med at finde det helt rigtige værelse til dig.

Det er beklageligt, at du har følt dig overset af vores ellers meget opmærksomme tjenere. Det at yde den bedste service vægter vi meget højt på Kellers Park.
Vi vil altid give vores gæster den bedste smagsoplevelse, og derfor er jeg selvfølgelig ked af at høre, at du ikke finder denne tilfredsstillende.

Jeg vil sørge for at tage din anmeldelse videre til næste afdelingsmøde, så vi har mulighed for at bruge den til at blive dygtigere.

Jeg håber meget at du/I har lyst til at komme en anden gang, og i så fald kontakt mig endelig på mbr@comwell.dk - Så skal jeg sørge ekstra godt for Jer.

Mange hilsner
Katrine P – Kellers Park
Vejle, Danmark
21 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 9 november 2016

Omgivelserne og bygningen fortæller dig du er kommet til et anderledes hotel. Du bliver modtaget af smilende personale i det du kommer ind af karruseldøren. Lidt atypisk ligger receptionen også lidt til venstre for hovedindgangen, hvorimod konferencen er lige indenfor. Det er et enkelt og stilrent hotel, med mange små finesser.

Overnattede November 2016
2 Tak, Mogens S
Kære Mogens S
Tusinde tak for de rosende ord, og fordi at du valgte at besøge Kellers Park.
Jeg er glad for at høre, at du er blevet modtaget af smilende personale, og at du nød hotellets faciliteter samt de smukke omgivelser ved Vejle fjord.

Mange hilsner
Katrine P - Kellers Park
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Børkop
20.9 km væk
Comwell Kolding
Nr. 4 af 10 i Kolding
3.5 ud af 5 bobler 185 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Comwell Kellers Park Vejle? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Comwell Kellers Park Vejle

Ejendom: Comwell Kellers Park Vejle
Adresse: H.O. Wildenskovsvej 28, Børkop, Vejle 7080, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle > Børkop
Faciliteter:
Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Restaurant Roomservice Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Børkop
Prisklasse (pr. overnatning): 858 kr.-2.261 kr.
Hotelklasse:4 stjerner — Comwell Kellers Park Vejle 4*
Antal værelser: 100
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com og Priceline, så du med ro i sindet kan reservere på Comwell Kellers Park Vejle. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Comwell Kellers Park Vejle Hotel Boerkop

Er dette din TripAdvisor-registrering?