“Godt hotel med pragtfuld natur”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Comwell Kellers Park Vejle
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Børkop
Anmeldt 10. december 2016

Super godt hotel med pragtfuld natur.
Vi ankom en lørdag og der var rigtig mange i wellness, hvilket vi kunne forstå på personalet at der tit er om lørdagen. Det var det eneste minus ved det, da det simpelhen blev for crowded og man kom hinanden for meget ved.
Super lækkert med frugt og vand i wellness.
Maden om aften var virkelig lækkert men vinen var dyr ifht. det man fik.
Morgenmaden var rigtig god med en masse specialiteter.
Historien bag kellers park er helt unik. Hvis man besøger hotellet er det et must at gå ent ur i området.

Værelsestip: Få et værelse med udsigt ud over fjorden.
  • Overnattede: September 2016, rejste som par
1  Tak, Morten C
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. december 2016

Kære Morten,
Mange tak for de pæne ord og fordi du har taget dig tiden til at give os denne værdifulde feedback. Det glæder mig meget at læse, at I har nydt Jeres ophold, og alle vores specialiteter fra morgenbuffeten.
Vi har ofte mange gæster lørdag, og det er populært at anvende spa området om eftermiddagen. Vores spa område har åbent til kl. 24:00, hvis I kommer igen en anden gang, kan jeg varmt anbefale spa området om aftenen. Der er en helt speciel atmosfære, færre gæster og især den udendørs hot-tub, giver en smuk aften udsigt til Vejle fjord.

Jeg håber meget på at kunne byde Jer velkommen på Kellers Park igen.

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Comwell Kellers Park Vejle
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 8. december 2016 fra mobile enheder

Super lækker mad, vin og omgivelser. Har nydt et 4 dages ophold. Stor variation i både mad- og vin-oplevelserne. Samtidig en fantastisk flot ramme, indretning, lækre møbler og senge. Fantastiske naturomgivelser. Alt i alt et super fedt sted

Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jeabri

Kære Jeabri,
Tak for de rosende ord om Kellers Park. Det glæder mig meget, at I har haft et godt ophold og nydt hotellets smukke naturomgivelser ved Vejle fjord. Ligeledes er jeg utrolig glad for, at I haft kulinariske oplevelser i vores restaurant.
Jeg håber på at kunne byde Jer velkommen igen.
Rigtig god jul.

Anmeldt 29. november 2016 fra mobile enheder

Der skal ikke herske tvivl om at Kellers Park er et fantastisk sted.
De unikke/ gamle bygninger, spa-området og beliggenheden, finder man ikke mange andre steder i DK.
Men man må også forvente en hel særlig service på et 5 stjernet hotel, men det lykkes desværre ikke.
Uopmærksomme tjenere der lod os vente alt for længe, glemte vores brød/ smør, og ikke havde styr på må vi fik kalv eller oksekød, er blot nogle eksempler, som er med til at trække vurderingen ned.
Håber og regner med, at vi bare var uheldig, ... og vi kunne nok finde på at besøge hotellet igen.
Det er et helt særligt sted, i Danmarks smukkeste naturområde.

Overnattede: November 2016, rejste som par
1  Tak, Ivan S
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. november 2016

Hej Ivan S

Tak fordi I valgte at besøge Kellers Park og fordi du har taget dig tiden til at give os denne værdifulde feedback. Det ærgrer mig rigtigt meget at læse om Jeres oplevelse med betjeningen i restauranten. Det ved jeg at vi kan gøre meget bedre end det, som du beskriver og derfor kan jeg også kun beklage mange gange, at det var den oplevelse, som du rejste herfra med.
Jeg håber at Du har lyst til at besøge os en anden gang og skulle vi være så heldige, så er du meget velkommen til at skrive til vores F&B manager Ninna Bundgaard Christensen forud for besøget. Så vil hun sørge for at I bliver forkælet lidt ekstra. Hun kan træffes på nbc@comwell.dk

Michelle B - Kellers Park

Anmeldt 22. november 2016

Kære Comwell Kellers Park.
Tak for et helt igennem godt arrangeret weekendarrangememt. Vi oplevede kun venlighed og god energi fra vi kom og til vi gik. God frokost, gode timer i spaen, lækker aftensmad, dygtige bartendere, dejlige værelser og tilsidst en skøn morgenbuffet. Kan varmt anbefale stedet.
Glad og tilfreds hilsen Niels Peder Frederiksen

Overnattede: November 2016, rejste med venner
Tak, vibe985
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. november 2016

Kære Niels

Tusinde tak for de pæne ord og fordi at I valgte at besøge Kellers Park.
Vi sætter stor pris på hver anmeldelse, og hos os er service, kvalitet og god energi nøgleværdier. Derfor glæder det mig at læse dine roser om hele atmosfæren på hotellet.

Håber meget, at jeg får fornøjelsen af at byde Jer velkommen tilbage på Kellers Park.

Anmeldt 21. november 2016

Vi havde booket to standard værelser til Spa Brasseri-ophold (søndag til mandag).

Vi tilkøbte en times tidligere check-in, som koster 100 kr. pr. værelse.

Værelserne var begge store og umiddelbart pæne.

Spa-området er åbent 06-24. Det er rigtig fint med mange faciliteter: dampbad, varmt og koldt fodbad, regnvejrsbrusere, koldtvandsbrusere, to forskellige saunaer, varmtvandsbassin, koldtvandsbassin, en større pool samt loungestole med og uden varme.
Endvidere er der to udendørs boblebade med flot udsigt over parken samt Vejle Fjord.
Der stilles gratis fodbadesalt til rådighed, ligesom vand, juice og frugt ligeledes er gratis.
Desuden er der mulighed for gratis at deltage i Sauna Gus 2 gange dagligt (weekend).

Jeg savnede flere brusere i damernes omklædningsrum, da det med kun 4 brusere blev ret kaotisk v/ check-in.
Endvidere undrede det mig, at der blev gjort rent i spaområdet om morgenen mellem 6 og 7:30/8:00, mens spaen var åben - det gjorde absolut intet godt for fordybelsen og var super ærgerligt, da der ellers på dette tidspunkt grundet ganske få andre gæster ville have været dejlig fredeligt.

Maden i Brasseriet var lækker (2-retters menu var en del af spaopholdet) og flot præsenteret.

Personalet er super servicemindede og vi følte os taget godt imod.

• Overnattede: November 2016, rejste med venner
Tak, Majse74

Kære Majse74

Tusinde tak for de rosende ord og fordi du har taget dig tid til at skrive dine tanker om Jeres ophold.
Det glæder mig, at I har nydt hotellets faciliteter, service og specielt vores udendørs boblebad med den smukke udsigt til Vejle Fjord.
Med tiden håber vi på, at kunne udvide med flere badefaciliteter, men hos os er det helt naturligt at gå i badekåber fra værelset og til spa området. Der er derfor også mange gæster, som benytter deres eget bad på værelset. Til en anden gang kan jeg anbefale vores lækre nye spaværelser. De ligger tæt på spaen, og man kan nemt gå fra værelset til spa området i morgenkåbe.

Håber meget, at jeg får fornøjelsen af at byde Jer velkommen igen. I given fald kan I læse om vores forskellige weekendaktiviteter på hjemmesiden.

Katrine P - Kellers Park

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Børkop
4.6 km væk
Hindsgavl Slot
Nr. 1 af 10 i Middelfart
337 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Comwell Kellers Park Vejle? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Comwell Kellers Park Vejle

Adresse: H.O. Wildenskovsvej 28, Børkop, Vejle 7080, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle > Børkop
Faciliteter:
Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Restaurant Roomservice Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Børkop
Prisområde: 862 kr.-1.674 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Comwell Kellers Park Vejle 4*
Antal værelser: 100
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Comwell Kellers Park Vejle. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Comwell Kellers Park Vejle Hotel Boerkop

Er dette din TripAdvisor-registrering?