Comwell Kellers Park Vejle
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
  • Bar/lounge
  • Morgenmad inkluderet
Exxit59(Vejle)
  • Morgenmad inkluderet
  • Restaurant
Anmeldt for 8. december 2016 fra mobile enheder

Super lækker mad, vin og omgivelser. Har nydt et 4 dages ophold. Stor variation i både mad- og vin-oplevelserne. Samtidig en fantastisk flot ramme, indretning, lækre møbler og senge. Fantastiske naturomgivelser. Alt i alt et super fedt sted

Overnattede: december 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jeabri
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. december 2016

Kære Jeabri,
Tak for de rosende ord om Kellers Park. Det glæder mig meget, at I har haft et godt ophold og nydt hotellets smukke naturomgivelser ved Vejle fjord. Ligeledes er jeg utrolig glad for, at I haft kulinariske oplevelser i vores restaurant.
Jeg håber på at kunne byde Jer velkommen igen.
Rigtig god jul.

Anmeldt for 29. november 2016 fra mobile enheder

Der skal ikke herske tvivl om at Kellers Park er et fantastisk sted.
De unikke/ gamle bygninger, spa-området og beliggenheden, finder man ikke mange andre steder i DK.
Men man må også forvente en hel særlig service på et 5 stjernet hotel, men det lykkes desværre ikke.
Uopmærksomme tjenere der lod os vente alt for længe, glemte vores brød/ smør, og ikke havde styr på må vi fik kalv eller oksekød, er blot nogle eksempler, som er med til at trække vurderingen ned.
Håber og regner med, at vi bare var uheldig, ... og vi kunne nok finde på at besøge hotellet igen.
Det er et helt særligt sted, i Danmarks smukkeste naturområde.

Overnattede: november 2016, rejste som par
1  Tak, Ivan S
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. november 2016

Hej Ivan S

Tak fordi I valgte at besøge Kellers Park og fordi du har taget dig tiden til at give os denne værdifulde feedback. Det ærgrer mig rigtigt meget at læse om Jeres oplevelse med betjeningen i restauranten. Det ved jeg at vi kan gøre meget bedre end det, som du beskriver og derfor kan jeg også kun beklage mange gange, at det var den oplevelse, som du rejste herfra med.
Jeg håber at Du har lyst til at besøge os en anden gang og skulle vi være så heldige, så er du meget velkommen til at skrive til vores F&B manager Ninna Bundgaard Christensen forud for besøget. Så vil hun sørge for at I bliver forkælet lidt ekstra. Hun kan træffes på nbc@comwell.dk

Michelle B - Kellers Park

Anmeldt for 22. november 2016

Kære Comwell Kellers Park.
Tak for et helt igennem godt arrangeret weekendarrangememt. Vi oplevede kun venlighed og god energi fra vi kom og til vi gik. God frokost, gode timer i spaen, lækker aftensmad, dygtige bartendere, dejlige værelser og tilsidst en skøn morgenbuffet. Kan varmt anbefale stedet.
Glad og tilfreds hilsen Niels Peder Frederiksen

Overnattede: november 2016, rejste med venner
Tak, vibe985
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. november 2016

Kære Niels

Tusinde tak for de pæne ord og fordi at I valgte at besøge Kellers Park.
Vi sætter stor pris på hver anmeldelse, og hos os er service, kvalitet og god energi nøgleværdier. Derfor glæder det mig at læse dine roser om hele atmosfæren på hotellet.

Håber meget, at jeg får fornøjelsen af at byde Jer velkommen tilbage på Kellers Park.

Anmeldt for 21. november 2016

Vi havde booket to standard værelser til Spa Brasseri-ophold (søndag til mandag).

Vi tilkøbte en times tidligere check-in, som koster 100 kr. pr. værelse.

Værelserne var begge store og umiddelbart pæne.

Spa-området er åbent 06-24. Det er rigtig fint med mange faciliteter: dampbad, varmt og koldt fodbad, regnvejrsbrusere, koldtvandsbrusere, to forskellige saunaer, varmtvandsbassin, koldtvandsbassin, en større pool samt loungestole med og uden varme.
Endvidere er der to udendørs boblebade med flot udsigt over parken samt Vejle Fjord.
Der stilles gratis fodbadesalt til rådighed, ligesom vand, juice og frugt ligeledes er gratis.
Desuden er der mulighed for gratis at deltage i Sauna Gus 2 gange dagligt (weekend).

Jeg savnede flere brusere i damernes omklædningsrum, da det med kun 4 brusere blev ret kaotisk v/ check-in.
Endvidere undrede det mig, at der blev gjort rent i spaområdet om morgenen mellem 6 og 7:30/8:00, mens spaen var åben - det gjorde absolut intet godt for fordybelsen og var super ærgerligt, da der ellers på dette tidspunkt grundet ganske få andre gæster ville have været dejlig fredeligt.

Maden i Brasseriet var lækker (2-retters menu var en del af spaopholdet) og flot præsenteret.

Personalet er super servicemindede og vi følte os taget godt imod.

• Overnattede: november 2016, rejste med venner
Tak, Majse74

Kære Majse74

Tusinde tak for de rosende ord og fordi du har taget dig tid til at skrive dine tanker om Jeres ophold.
Det glæder mig, at I har nydt hotellets faciliteter, service og specielt vores udendørs boblebad med den smukke udsigt til Vejle Fjord.
Med tiden håber vi på, at kunne udvide med flere badefaciliteter, men hos os er det helt naturligt at gå i badekåber fra værelset og til spa området. Der er derfor også mange gæster, som benytter deres eget bad på værelset. Til en anden gang kan jeg anbefale vores lækre nye spaværelser. De ligger tæt på spaen, og man kan nemt gå fra værelset til spa området i morgenkåbe.

Håber meget, at jeg får fornøjelsen af at byde Jer velkommen igen. I given fald kan I læse om vores forskellige weekendaktiviteter på hjemmesiden.

Anmeldt for 17. november 2016

Hvor gemmer Danmark på mange fine gamle bygninger, herregårde ude i den smukke natur. Keller`s Park lidt udenfor Vejle er et godt eksempel på dette, hvor det er svært andet end blive bjergtaget... Fin historie og bygninger renoveret med respekt for det gamle, finder du her et luksus hotel. Et skønt ophold ikke mindst i deres spa afdeling, hvor du får fred og ro og bliver forkælet.

Værelsestip: Spa området fantastisk...
  • Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, hbs94
ComwellDK, Gæsteansvarlig hos Comwell Kellers Park Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. november 2016

Kære hbs94

Tusind tak for de smukke ord om Kellers Park. Det er skønt at læse at I havde et dejligt ophold og nød hotellet samt de smukke omgivelser.
Jeg håber at I har lyst til at besøge os en anden gang.

Michelle B - Kellers Park