Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Energimuseet
fra 53,71 $
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg var på Elmuseet med et 8-årigt barn, far og bedsteforældre. Museet var i og for sig udmærket, men vi syntes ikke, at det var børnevenligt. Det er mest relevant for ældre mennesker: Der er nostalgihuse fra 20'erne, 30'erne og 60'erne, som i øvrigt var svære at finde. 60'er-huset lå nærmest uden for matriklen. Bedre udendørs skiltning efterlyses.
Museets udleverede kort var svært
at finde rundt i, og vi ledte længe
efter toiletter. Vi blev af en
medarbejder vist hen til et toilet uden sæbe og sprit (ved kanopladsen) og det var svært at finde ansatte og der var trængt. Kantinen delvist serverede bæredygtige ting og so. insektmels-cookies, dog manglede der alternativer til det. Vi kunne ikke få et almindeligt, lille stykke chokolade til kaffen. Der var kun Mars/Bounty/Snickers-agtig chokolade. Legeområdet udenfor var lidt tyndt og så var det irriterende, at ens barn skal være 140 cm plus for at prøve hårrejsnings-elkuglen, som musset markedsfører sig selv massivt på.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, jannieconstanzea
Anmeldt d. 9. januar 2020 fra mobile enheder

Historien om Danmark største vandkraftværk og energi og strøm er spændende og relevant. Medarbejderne er dygtige og grundige . Desværre er flere af udstillingerne lidt gamle nu og bærer præg af der ikke er sket meget de sidste mange år. Det er fedt med prøv selv tingene men igen er der en del der virker outdated og ikke helt fungerer. Ikke som et rigtigt eksperimentarium

Telsa spolen er naturligvis fantastisk Og det hele værd

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, peteraB6859EU
Anmeldt d. 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Stor oplevelse, har været der flere gange, og stadig samme god oplevelse.
Naturen er og bliver prikken over området

1  Tak, Jens Erik L
Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

En helt igennem god oplevelse fra start til slut.

Kan anbefales til alle.
Et godt indblik i Danmarks største vandkraftanlæg og en hel etage til pilfingeren.
Spændende udstillinger med eksperimenter i Bohr tårnet.

1  Tak, christianmL4789RZ
Anmeldt d. 18. juli 2019

Museet dækker et meget stort område og det kan være svært at danne sig et overblik over hvor de mest interessante ting befinder sig. Der er stor afstand mellem nogle af bygningerne med god mulighed for at blive våd på en regnvejsdag, så husk paraplyen

1  Tak, gravengaard2017