nielsmartin
Hillerød, Danmark

Vælg et renoveret værelse

Anmeldelse af Blommenslyst Kro
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 24. nov. 2023fra mobile enheder
Blommenslyst Kro har en udmærket beliggenhed lidt udenfor Odense. Receptionen var tom, da vi ankom, og der gik nogle minutter, inden en tjener fra restauranten kom og tog i mod.

Jeg havde booket et renoveret enkeltværelse mod en beskeden merpris, hvilket virker som en rigtig god ide - bedømt dels i forhold til det værelse, mine to venner bookede, og dels anmeldelserne her på siden. Indretningen af det renoverede værelse er moderne og enkel, og toilet og bad var pænt, velholdt og rent. Det trak dog ned, at boxmadrassen var temmelig hård.

Restauranten serverede en udmærket rødspætte med persillesovs, mens morgenmaden ikke var så spændende.
Dato for ophold: november 2023
Værelsestip: Vælg et renoveret værelse. Det er merprisen værd.
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
  • Agoda.com
2.6 km fra Blommenslyst Kro
852 kr.
    852 kr.
0.0 km fra Blommenslyst Kro
Gratis parkering
Vi overnatte på dette dejlige bed and breakfast sted. Hvor der var en virkelig sød vært som tog sig tid til at snakke. Hun lavede den mest fantastiske morgen mad til os til kun 75 kr så kommer du forbi må du ikke gå glip af denne❤️
695 kr.
    1.098 kr.
7.7 km fra Blommenslyst Kro
Vis flere hoteller i Blommenslyst
Anmeldt d. 9. oktober 2023

Vi overnattede lørdag-søndag i oktober i stueplan på et pænt stort superior værelse med dobbeltseng og sofa samt udsigt til haveområdet og dermed stille (der er befærdede veje til de to andre sider). Der var et ældre skab med en enkelt bøjle. Badeværelset var ret lille og med sæbe, men uden shampoo og ingen hørtørrer. Der var ingen info på værelset udover om nødudgange, så vi måtte tilbage til receptionen for at få kodeord til WiFi. Der var ingen i receptionen de tre gange vi var forbi, men der kom betjening efter lidt ventetid. Morgenmaden var lidt under gennemsnittet.

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, Gunnar G
Anmeldt d. 9. oktober 2023 fra mobile enheder

Horribel oplevelse. Jeg er fuldkommen uforstående overfor hvordan dette sted overhovedet kan have 3 stjerner. Der er intet personale at se nogen steder. Værelset var slidt, uhygiejnisk og lugtede af en blanding af våd hund og fugt - jeg vågnede op med en så voldsom hovedpine, at det kan kun være pga. det dårlige indeklima på værelset. Sengen var i så dårlig forfatning, at madrassen nok ikke har været skiftet ud siden 1864. Generelt bar stedet bare præg af en tidslomme som var gået i stå og i stærkt forfald og ingen til at tage hånd om rengøringen. Jeg vil ikke anbefale stedet til nogen!

Dato for ophold: oktober 2023
Rejsetype: Rejste alene
Tak, CSwiatek
Anmeldt d. 5. juli 2023

Lille men okay enkeltværelse med eget bad og toilet og TV men ingen køleskab eller minibar.
Tæt på busstop til og fra Odense centrum, så lad bilen stå og slip for at finde en dyr P-plads i Odense, og drik 2 ekstra øl/vin når nu du ikke skal køre hjem fra byen. - Det er nemt!

Dato for ophold: juni 2023
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Lymus
Anmeldt d. 19. marts 2023 fra mobile enheder

Her er bare så hyggeligt. Stedet ånder af tradition og kærlighed til hotefaget. Man kan mærke at her bliver renoveret hen ad vejen og efter behov.
Meget nydeligt og rent værelse, der havde en forgang med dør ud til, så hvis nogen gik på gagen ville man ikke kunne høre det.
God plads på værelset. Ikke en lille cigaræske. Stort vindue i værelsets bredde ud til stor lys have.
Her var kun en slags sæbe og det hang på væggen. Mere er der ikke brug for.
Morgenmaden var lige tilpas. Perfekt blødkogt æg, hjemmeskåret rullepølse, hjemmelavet marmelade oma. Der var rustikke boller og kridhvidt helt frisk formfranskbrød. Lidt til enhver smag!
Betjeningen var yderst behagelig. Det er længe siden jeg har mødt så imødekommende og sød en tjener. Hun hjalp lige de gæster der havde brug for det var opmærksom hele vejen rundt.
Og med hensyn til pris, så var det meget, meget billigt. Uhørt value for money!

Dato for ophold: marts 2023
Rejsetype: Rejste alene
Tak, JyllandDK
Anmeldt d. 18. november 2022

9 mennesker fordelt på på 3 “selskaber” stod længe og ventede, inden vi fik anvist borde af den forvirrede receptionist, som også fungerede som tjener. Maden var ok, men ingen opmærksomhed fra tjenernes side; så vi fik ikke bestilt flere drikkevarer, dessert og kaffe.

Dato for ophold: november 2022
Tak, Lene R