Fastlås den laveste pris fra disse websites
Anmeldt d. 9. september 2019

Vi havde en enkelt overnatning i dejligt værelse, Rent og pænt med dejligt badeværelse. Den skønneste parklignende have med stor legeplads. skønne omgivelser ved søen. Dejlig morgenmad, med alt hvad man kunne ønske sig.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Annette N
Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

Der er lidt lejrskole over værelsesgangen og der kunne være lidt renere i værelsets hjørner men det var lækkert med eget bad på værelset. De udendørs faciliteter var rigtig fine - og min 4-årige havde en fest.
Der er dyr, trampolin, svævebane, gynger, sandkasse og mm.
Det der manglede var det personlige islæt... Ved ankomsten blev vi blot fulgt til vores værelse og så blev køkkenet udpeget med beskeden om hvornår der blev serveret morgenmad. Ikke noget om dyr, hvornår der var fodring, hvilket køleskab vi kunne opbevare vores mad eller i det hele taget nogen praktisk info. Det måtte vi alt sammen selv finde ud af...
Stedet savnede simpelthen hjertelighed og varme.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, SusanneB723
Anmeldt d. 4. august 2018 fra mobile enheder

Boede 2 nætter her med familien, velfungerende lejlighed, smukke omgivelser bag huset med sø,lille romantisk bro og pavillon, søde dyr, geder får, hest, æsel, et par grise, katte samt killinger og en lille hundehvalp. Kattene og æslet især var meget kælne og kattene kunne ligge i børne arme næsten dagen lang. Dejlig morgenmad og sød værts familie. Her vender vi klart tilbage til.

Dato for ophold: august 2018
Tak, anne s
Anmeldt d. 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Har været her flere gange og vender gerne tilbage.
Skønt sted med en dejlig stor have, smukt anlagt.
Pæne værelser, god og hyggelig betjening. Dejlig morgenmad.
Kan varmt anbefales til familier med børn.

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, anne682016
Anmeldt d. 14. august 2016

Havde en overnatning med vores hund, i forbindelse med cykelferie. Supersted for børnefamilier, med dyr og diverse legeaktiviteter. Trods vi ikke selv har mindre børn længere nød vi opholdet. Hyggelig terrasse hvor man kan låne grill eller lave mad i et rigtigt pænt fælleskøkken. Vores værelse havde eget bad, tv m.v. som på et hotel.
Lidt langt til købmand når man er på cykel. (ca 6-7 km). Men til gengæld landlig idyl.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, larsenevoldsen