“De har et dejligt udendørsområde”
Anmeldelse af Gastro 27

Gastro 27
Beskrivelse: En gastronomisk oplevelse midt i Birkerød. Vores køkken er en moderne fusion af nordisk, italiensk og fransk køkken. Godt udvalg af vin, hyggelig og afslappende atmosfære og komfortabel service.
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

De har et dejligt udendørsområde midt i gågaden, det er omgivet af blomsterkummer, hyggeligt. Personalet er super flinke

Tak, BirgitteL_12
Anmeldt 26. juli 2020

Super lækker mad. God og nærværende betjening af søde medarbejdere. Hyggelig stemning, og gode cocktails.

Tak, 2200loui
Anmeldt 7. marts 2020

Så kom der endelig et ordentligt spise sted i Birkerød. Min kone havde inviteret mig ud og spise i aftes. Vi plejer altid at tage til en af nabobyerne, men havde hørt at der var kommet et nyt sted i det gamle "Proppen" Vi tog derop. Tænkte ikke at det var nødvendigt at reserverer bord. Blev dog noget overrasket da vi kom frem. En helt fyldt restaurant i Birkerød er et meget sjældent syn. Vi blev mødt at det mest behaglige menneske, som fandt et bord til os. Vi fik et spisekort med rigtig mange lækre ting. Blev også informeret om en lækker "dagens ret" med torsk til forret og glaseret svinekam til hovedret for kr. 248.- Det valgte jeg. Meget lækkert anrettet og rigelig mad som smagte fantastisk. Min kone valgte kun en hovedret. Denne var lige så lækker. Vi valgte en god Italiensk vin og sluttede af med kaffe. I alt blev det kun godt 800 kroner for et dejligt måltid, en fænomenal betjening og rigtig pæne rammer. Skulle der være noget, så lidt varme på toilettet ville ikke gøre noget.
Tak for en god oplevelse.

Dato for besøg: marts 2020
2  Tak, 86knudp

Rejsende, der kiggede på Gastro 27, kiggede også på

Har du været i Gastro 27? Fortæl om dine oplevelser!