“God pizza”

Har du et billede?
Tilføj det.
Grano & Luppolo
Anmeldt 1. august 2020

Dejlig mad, god smag og lækker sprød bund.
Sød og venlig betjening. Vi tog det med, men der var borde både inde og ude.

Tak, CamillaBK

Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte flere gange, både pizza og pasta, i løbet af vores sommerferie.
Lækker italiensk mad. Hurtigt klar og friske råvarer. Masser af smag.

Tak, annesofieh219
Anmeldt 6. juli 2020

Til frokosten til studentergilde i sidste uge bestilte vi ca. 10 forskellige anti-pasti - og vi fik utrolig lækker mad. Frisk, smagfuld og flot anrettet - og rigeligt :)

Bestilling og levering var uden problemer, vi kan klart anbefale Grano & Luppolo. Ikke blot hvis man ønsker at støtte en lokal restaurant med maden til sin fest, men også fordi kvalitet og pris i den grad er på plads. Tak for mad.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, hanneb-dk
Anmeldt 17. juni 2020

Virkelig lækker italiensk mad, uanset om det er pizza, pasta eller panini. Altid smilende og venligt personale.
Priserne er ret lave i forhold til kvaliteten!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Linda K
Anmeldt 28. februar 2020 fra mobile enheder

Lækker antipasta og pizza’er er væsentligt over standarden med råvarer i top. Det kan man tydeligt smage. Kommer gerne igen.

Tak, 624andersp

Rejsende, der kiggede på Grano & Luppolo, kiggede også på

Har du været i Grano & Luppolo? Fortæl om dine oplevelser!