“Middelmådig oplevelse!!”
Anmeldelse af Billum Kro Restaurant

Billum Kro Restaurant
Beskrivelse: Billum Kro er en ægte landevejskro, hvor du bliver mødt af fantastiske og nærværende værter – og oven i hatten kan du forvente en gastronomisk oplevelse ud over det sædvanlige. Kroen er nemlig kåret af gæsterne som ”Årets Restaurantoplevelse 2018 i Small Danish Hotels regi ”. Kroen har foruden A la Carte restaurant 30 dobbelværelser. Beliggenheden tæt ved Vesterhavets skønne strande, Nationalpark Vadehavet samt det nye bunkermuseum Tirpitz, gør kroen til et oplagt udgangspunkt for dig, der vil søger store oplevelser i det vestjyske.
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Gammel og hyggelig kro. Vi blev taget godt imod og betjeningen var udmærket. Salaten var lidt kedelig og hakkebøffen var ikke hjemmelavet, super ærgerligt.

Tak, Karina J

Anmeldt 1. december 2020

Vi var et selskab på 6 personer, som besøgte restauranten. Vi fik alle aspargessuppe, som var lækker, varm! og cremet.
Bagefter fik vi kro-menu`en, som bestod af oksesteak og pandekager med is til dessert.
Disse ovennævnte retter kan klart anbefales, og dette blev selvfølgelig suppleret med “hurtig mad” og flink betjening.

Dato for besøg: november 2020
Tak, bobenontot
Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Vi er 2 par der valgte at overnatte på Billum kro 2 nætter. Blev modtaget af imødekommende og venligt personale og ejerne. Værelserne var rigtig gode og rene. Maden var uovertruffen. Der var kørt afstand til tirpitz, Blåvandshuk, Fanø med mere. Vi fik set og op levet det vi havde sat os for, kombineret med et godt udgangspunkt kunne godt finde på at vende tilbage. Mvh. Steen Leth

Dato for besøg: september 2020
Tak, asaleth
Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Vi fik oksemørbrad m pommes og bearnaisesovs mm. Lækkert tilberedt kød og fint tilbehør. Salaten kunne måske udbygges lidt men det er smag og behag. Velsmagende rodfrugtchips og lidt varme grønsager fulgte også med retten.
Klart et besøg værd.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 332marlenee
Anmeldt 3. juli 2020

Man skal ikke lade sig snyde af stedet måske lidt gamle og på sin vis kedelige udseende, for Billum kro byder på super lækker mad samt rigtig god service!

Tak, magnusf958

Rejsende, der kiggede på Billum Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Billum Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!