“Veltillavet thaimad”
Anmeldelse af Wokshop Cantina

Wokshop Cantina
Få mad leveret
Anmeldt 6. juli 2016

Endnu en workshop - her i Hellerupm. Konceptet er det samme som Wokshop i Lyngby,Indre by og Frederiksberg.
Maden er meget frisk og veltillavet . Der er chiliflasker på bordene, så du kan få den styrke du kan lide. Her i Hellerup en dejlig stor restaurant med masser af luft og pladser.
Bemærk at mange af retterne fås til frokost i en billiger udgave , men absolut store portioner og lækre. Her vil vi komme igen.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, mogensn158

Anmeldt 18. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var der tidligt og fik hurtigt et bord. Maden var ok, men ikke noget specielt. Har tidligere spist flere gange i Lyngby og i Ny Adelgade, og det var så meget bedre. Betjeningen var heller ikke noget at skrive hjem om. Tror ikke at vi kommer igen

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Christel D
Anmeldt 13. januar 2016

var derhende for at sku prøve det nye sted af i hellerup der gik tid før der var et ledigt bord da vi få et bord er det bord med træ bænke rundt om ikke serligt behagligt når jeg har en skade i min ryg bestilte noget mad med karmuslinger hvor jeg sagde at det ikke måtte være stærkt og det var ok deres ginger beer var lidt tam men det var ikke afslappende at side på de bænke havde meget ondt i ryggen da jeg gik derfra selvom jeg havde egen pude med af sikkerhed for at side lidt godt der er ingen stytte til ryg mm man sidder ikke godt så hvis du har dårlig ryg ben mm så tag ikke derhend for at spise

Dato for besøg: januar 2016
Tak, guldtrold
Anmeldt 12. december 2015 fra mobile enheder

Fik meget god mad men service i bund. Nød til råbe efter tjener 4 gange, først for at få lov til bestille maden. Vin blev serveret uden vand. Der var ingen det kom for at sikkre sig at alt var i orden i løbet af aften og vi sad der trods alt i 3 timer. Kommer ikke igen

Dato for besøg: december 2015
1  Tak, Christinasjolin
Anmeldt 5. december 2015

vi fik take away, stegt ris med kylling , og gul karry med kylling.
Gode råvarer men retterne smagte ikke af noget. Tam gul karry, og risene grødagtige med sprøde grøntsager, men kedeligt. Der var ikke noget autentisk ved nogle af retterne. Måske egner deres retter sig til folk, der ikke har været i Thailand, og gerne vil
prøve noget der ligner

Dato for besøg: december 2015
Tak, katrineh681

Rejsende, der kiggede på Wokshop Cantina, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune
Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Wokshop Cantina? Fortæl om dine oplevelser!