“3 gang var ligeså god som første og anden gang”
Anmeldelse af Tavola Calda

Tavola Calda
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 21. september 2020 fra mobile enheder

Vi var to venner på Tavola Calda - fik menuen (4 forretter, en pastaret, en hovedret og dessert). Vejret var godt og vi sad udenfor. Super mad, super betjening og en rimelig regning - jeg glæder mig til 4 gang

Dato for besøg: september 2020
Tak, 717henriks

Anmeldt 16. september 2020

Hvis jeg kunne spise der hver dag havde jeg gjort det. Det er noget af det lækreste mad jeg nogensinde har smagt, så hyggelig stemning både inde og ude og super service. Kan klart anbefales!

Dato for besøg: september 2020
Tak, FranciskaBuxbom
Anmeldt 16. juni 2020 fra mobile enheder

Tavola calda er den italienske resturant, du drømmer om at finde i Italien. Der er en dagsmenu, der afhænger af sæson og tilgengælighed. Vinkortet er lille og økologisk/biodynamisk.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, JennyRee
Anmeldt 6. juni 2020

Super lækkert mad- hyggeligt sted og venlig betjening.
Fine friske råvarer lækkert serveret alt i alt en god oplevelse.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 333conniej
Anmeldt 2. juni 2020 fra mobile enheder

5 stjerner og et stort hurra. Vi havde børn og børnebørn (9 ialt) til middag på Tavola Calda. Vi startede udenfor til drinks - gik indenfor og fik 4 forretter, en pastaret og dessert. Alle retter var vellavede, velsmagende og lækre. Alle generationer gik mætte og meget tilfredse derfra. Vi kommer tilbage

Dato for besøg: maj 2020
Tak, sjoeg

Rejsende, der kiggede på Tavola Calda, kiggede også på

Hellerup, Gentofte Kommune

Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Tavola Calda? Fortæl om dine oplevelser!