“overvurderet..”
Anmeldelse af Oregaard Cafe

Oregaard Cafe
Anmeldt 5. august 2020

Desværre ikke den store oplevelse og alt alt for dyr. Fortravlet og upersonlig betjening, simpelthen ikke pengene værd

Dato for besøg: marts 2020
2  Tak, bitte_schroeder

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Helt fantastisk dejligt sted i godt vejr. Meget smukke omgivelser, god mad og super sød betjening.
Kan varmt anbefale stedet og maden.

Tak, Thomasthejn
Anmeldt 30. maj 2019

For Vega (3år) og Valdemar (6år) er det et must at gå på biblioteket efter en skøn tur på legepladsen i Øregårdsparken. Efter at have leget, læst historier op er det bare skønt med en kop the, juice med en dejlig bolle til. Vi bliver altid mødt med smil og tålmodighed. En rigtig god tradition.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Dorthe E
Anmeldt 24. november 2018

Til frokost - efter Jens Søndergaard,s dejlige udstilling!
Menu-kortet er lille - men ønsker man "noget andet" - så er velviljen stor - om det så er en ostemand på selv-valgt brød :-)
Personalet er på alle måder meget imødekommende!
Ellers spiste vi Cæsar-salat - med hvid- og rosé til - ja, og postevand - og drak kaffer med citron- og æbletærter til!
Dejligt måltid!

Dato for besøg: november 2018
Tak, HanneN245
Anmeldt 15. november 2018 fra mobile enheder

Det skønne Øregård Museum har tilknyttet den skønneste lille cafe. Store stykker kage med dejlig smag. Udsigten til parken og super sød betjening. En lille oase i Hellerup.

Dato for besøg: november 2018
Tak, bodilhammer

Rejsende, der kiggede på Oregaard Cafe, kiggede også på

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Oregaard Cafe? Fortæl om dine oplevelser!