“Fantastisk frokostplatte!”

20:00
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020

Vi (tre voksne) var forbi denne lidt støvgrå søndag til frokost. Vi har ikke været i Rotunden før for at spise, så vi blev positivt overraskede over det store udvalg på menukortet. Vi valgte 3 x platte. Og sikke en platte!
Der var en dejlig hønsesalat, en rigtig god og sprød fiskefilet, 2 slags sild - og meget mere. Flot anrettet og lige til at gå ombord i.
Det er let at forstå, at der er et stort stampublikum, som helt klart kender det venlige og opmærksomme personale. For også denne dag fik gæsterne præcis det, de altid får med præcis det tvist, de kan lide. Det er ikke sidste gang, at vi lægger vejen forbi, for vi skal også prøve noget at alt det andet, der er på menuen.

Tak, MarianneJ597

Anmeldt 7. januar 2020

Vores foretrukne købmand er Meny i Rotunden.
Derfor er vi der et par gange om ugen.
Besøget bliver ofte kombineret med et besøg i Café'en, som serverer dejlig mad og vino.
Jeg er efterhånden kommet i "TV2-Charlie klassen" med en alder der også siger "Ældresagen"
Så er du medlem af Ældresagen, ka' du få rabat i Café'en.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Volle1953
Anmeldt 16. november 2019 fra mobile enheder

For anden gang på een uge spiste vi på denne dejlige café, denne gang til middag.
Maden var flot præsenteret, serveret behageligt hurtigt og med både et smil og en kvik bemæfkning af et smilende og imødekommende personale.
Vinen var god og til en rimelig flaskepris.
Vi købte næste dag et 1000 krs gavekort til gode, lokale venner, så de også kunne få en god madoplevelse.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Peter Z
Anmeldt 1. september 2019 fra mobile enheder

Skulle spise her med min familie en hyggelig lørdag aften. Stedet var valgt da flere i vores selskab kunne få 25 % rabat grundet deres medlemskab af ÆldreSagen. Efter vi satte os ved vores bord bestilte vi hurtigt drikkevare og mad. Da tjeneren kom tilbage med drikkevare, gjorde vi opmærksom på at nogen i selskabet var berettiget denne rabat. Vi fik klar besked om, at vi skulle have gjort opmærksom på dette FØR vi bestilte (altså 3 min tidligere!), så den ret havde vi mistet. Først troede vi det var en joke, men det blev hurtigt tydeligt, at det var ramme alvor. “Jeg må ikke give rabat når I først gør opmærksom på dette efter bestilling - det siger min chef! Jeg er virkelig ked af det, men sådan er det!”. Vi er ærlig talt chokeret over, at man vil nægte os en rabat på en mærkelig teknikalitet - også når det drejer sig om medlemmer af ÆLDRESagen! Tjeneren prøver på upassende vis at udglatte situationen ved at lægge en hånd på min svigermors skulder og beklage igen. Sikke en tarvelige, grådig, lusket og gemen måde at drive restauration på! Ved betaling bliver der undskyldt igen - hvor havde det været meget lettere, at give os den rabat vi havde ret til. Sætter aldrig vores ben her igen, og vil advare alle mod dette travelige sted.

Dato for besøg: august 2019
Tak, TheNorthDane
Anmeldt 16. august 2019

Personligt har jeg smagt deres Plankebøf, hvilket jeg varmt kan anbefale. Serveres på en flot egeplanke.

Jeg kan også anbefale Stegt flæsk (Kun onsdag aften) med persillesovs, kogte kartofler og rødbede. Det skal siges at det er ad libitum. Servering foregår løbende med frisk flæsk og tilbehør.
Personalet er altid venligt og imødekommende.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Lennart A

Rejsende, der kiggede på Rotunden, kiggede også på

Charlottenlund, Gentofte Kommune
Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Rotunden? Fortæl om dine oplevelser!