TripAdvisor

Køkkener: Amerikansk, Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt 1. juli 2016

Maden var lidt dyr i forhold til portionsstørrelsen og de hjemmelavede pommes frites havde fået for alt for lang tid i frituregryden men alt i alt en god oplevelse.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, kbodeholt

Anmeldt 22. maj 2016 fra mobile enheder

Vi har nydt en dejlig frokost i skønne omgivelser med en rigtig god og imødekommende betjening. Her kommer vi meget snart igen!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, EllenG557
Anmeldt 1. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var der nede og fik hver en bøf der var perfekt lavet. Bøfferne var møre og var lavet tilpas. Betjeningen er god og venlig. En hyggelig fransk bistro med en afslappet stemning.

Dato for besøg: april 2016
Tak, johnmikkelsen2820
Anmeldt 25. april 2016

Vi var 10 til en fire retters middag, som dels var velkomponeret, dels med årstidens råvarer. Der var næsten for meget mad, vi fik med hjem til vores hunde. Men servering og mad var glimrende. Suppen var fortrinlig, kødretten som var kalv måske ikke så opfindsom, men mør og god sovs. Desserten med æbler var meget stor, men smagte godt. Vi havde hele tiden tjenernes opmærksomhed, de havde godt kendskab til vinen.
Man sidder lidt tæt, men hyggeligt.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, marianne s
Anmeldt 10. april 2016 fra mobile enheder

Spiste der i begyndelsen af april i forbindelse med et "Smag påbyder" arrangement. God mad og god betjening, fint afpasset vinmenü. Bordene står dog ganske tæt, så der er en del støj.

Dato for besøg: april 2016
Tak, nihaje

Rejsende, der kiggede på Hellerup Klub Brasserie, kiggede også på

Hellerup, Gentofte Kommune

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Hellerup Klub Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!