Åben i dag: 09.30 - 17.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Experimentarium
København Card
835 anmeldelser
fra 68,44 $
Anmeldt d. 2. august 2020

Flot og spændende seværdighed. Den virtuelle biograf var imponerende samt hele udstillingen der opfordrede til mere bevægelse i hverdagen. Vi havde en rigtig god dag.
Det var desuden en fornøjelse at der var lækre og sunde måltider i resturanten.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, TennaJoe
ExperimentariumDK, Digital editor hos Experimentarium, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Hej TennaJo - Tak for din fine anmeldelse - vi er glade for, at I kunne lide at være her. vh. Anders // Experimentarium.

Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Desværre var vi ikke opmærksomme på, at vi skulle købe billetterne i forvejen på nettet. Så da vi fandt ud af det, 3 dage inden vi skulle fra København. Så var der ingen billetter at få. Vi tog dog forbi butikken, for at se den. Der var ikke så meget sjovt og anderledes, som vi håbede og troede. Men fandt dog en lille sjov og rigtig god solcelle lampe, som samtidig støttende et godt formål.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, Heidiaarhus

Hej Heidi - Øv, det er jeg ked af at høre - kom igen en anden gang! Men godt, at I trods alt fik en fin lampe med hjem. Mange hilsener, Anders // Experimentarium.

Anmeldt d. 9. marts 2020

Herligt sted for børn i følge med voksne og omvendt. Hele tiden noget at lave og ikke mindst tale om. Overalt venlig betjening. En fredag først på eftermiddagen var der til at komme til overalt. Speciel god oplevelse i den interaktive biograf. Ikke nemt at nå at se det hele på samme dag. God og lidt sjov cafe.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, BOSSER2013
Anmeldt d. 8. marts 2020 fra mobile enheder

Vi var her en søndag, der var derfor mange børnefamilier og det er jo dejligt men det var lidt som at være til børnefødselsdag uden at være inviteret.
Der var rigtig meget spændende, må tilbage en hverdag. Flotte lokaler.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, LarsHorn
Anmeldt d. 1. februar 2020 fra mobile enheder

Flere installationer virkede ikke. Der var mange små børn i alderen 3-6 år som selv løb rundt ( uden forælder opsyn) og forstyrrede når man skulle fordybe sig i noget. Det var meget kaotisk! Ærgerligt stedet bruges som en legeplads, og ikke som et sted hvor der er ro og tid til fordybelse.
Kan desværre ikke anbefale stedet, havde ellers store forventninger til turen. Gik meget skuffet derfra.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, JALA37