“kompromiløs pizza”
Anmeldelse af Forty

Forty
Anmeldt 5. august 2020

lille hyggeligt sted i det gamle apotek. Overskueligt menukort med flere vegetariske/veganske muligheder og specielle pizzaer - vi valgte Mother of Pizza - den enkle med tomat, burrata, basilikum, parmesan og olivenolie - enkelt og smukt. Fantastisk bund! Min ledsager valgte Al Bundy, timat, mozzarella, kødboller, parmesan, hvidløgsolie og basilikum; også lækker! Desværre et lidt kedeligt øl-udvalg - kunne med fordel opgraderes. Sidder du udenfor i den hyggelige gårdhave, bliver maden hurtig kold, så næste gang sidder vi inde

2  Tak, bitte_schroeder
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlige tynde pizzaer og virkelig anderledes/original fyld, jeg fok f.eks med braiseret oksebryst, yummi

Tak, 84karstenk
Anmeldt 4. juli 2020

fik pizza ud af huset fra Forty. Det er et nyt spændende sted i det gamle apotek ved Hellerup station. aIndretning er hyggelig og trendy både inde og ude. Fin stemning og fantastisk betjening.

Tak, Falholt

Rejsende, der kiggede på Forty, kiggede også på

Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Forty? Fortæl om dine oplevelser!