“Super ”
Anmeldelse af Eat Today Waterfront

Eat Today Waterfront

Min kommende mand og jeg skal holde vores bryllup her næste år har vi besluttet, vi blev nemlig forelskede i location ved første blik.

Derfor besluttede min søster og jeg os for en sen eftermiddag og tage et smut forbi og prøve en bid mad. Hvilke jo er det aller vigtigste i min optik.

Vi bestilte 2 sliders hver og valgte at dele en omgang friterede blæksprutter.

Det var super lækkert, smagte rigtig rigtig godt og man var ikke i tvivl om at det var friske råvarer. Betjening var ekstremt sød, dygtig og opmærksom.

Det gav mig ro i maven.

Jeg spiser her gerne igen inden brylluppet skal stå :)

Tak, PatriciaRosenkilde

Anmeldt 13. september 2020 fra mobile enheder

Lækker salat med stegt tun. God snack/dele tallerken med mandler og oliven. Virkelig lækre oliven.
Min veninde fik fish and chips og var meget glad
Et hyggeligt sted at mødes til en god middag. Masser af god vin og lækker tapas på kortet

Dato for besøg: september 2020
Tak, MajaLaungaard
Anmeldt 27. juli 2020

Vi fik Lynstegt tun salat, som var super lækker. God og venlig betjening. Dejlig udsigt til havnefronten. Kan varmt anbetales.

Tak, Lene6900
Anmeldt 4. marts 2020

Hyggeligt indrettet tapasrestaurant, maden er ret god og vi prøvede 8 tapas med succes. Der er en passende variation, så man kan sagtens komme igen. Der er også hovedretter såsom burger, som så godt ud vurderet fra afstand. Øllet er ok, alm. pris, vinen er god. ikke for dyr. Betjeningen er behagelig. Afslappet stemning med udsigt over kanalen. Der var intet at klage over, intet. Tværtimod. Vil komme igen.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, DetvedJette
Anmeldt 17. august 2019 fra mobile enheder

Vi var syv venner, der mødtes en fredag aften. Først fik vi at vide at de ikke servere aperol spritz, selv om jeg havde fået en der 10 dage før, så sagde de kl. 18.30 at nu skulle vi gå, fordi de havde et privat arrangement.
De ansatte taler ikke dansk og kun dårligt engelsk.

Dato for besøg: august 2019
Tak, JennyRee

Rejsende, der kiggede på Eat Today Waterfront, kiggede også på

Hellerup, Gentofte Kommune
Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Eat Today Waterfront? Fortæl om dine oplevelser!