“Meget frisk og lækker fisk”
Anmeldelse af Kinome

Kinome
Få mad leveret
Prisklasse: 39 kr. - 299 kr.
Beskrivelse: KINOME Gastronomi Konceptet er inspireret af verden og alle dets ingredienser og smagsvarianter. Vores kokke står for at finde de bedste friske sæsonbestandige ingredienser og teknikker rundt omkring i verden for at piske nye og ukendte skabelser op. Vi forvandler friske og sæsonbestemte ingredienser til vores spændende og opfindsomme retter.
Anmeldt 26. april 2024

Virkelig lækkert. Super frisk fisk, delikat, flot anrettet og mange skønne smagsnuancer. Bedste takeaway nogensinde.

Dato for besøg: april 2024
Tak, Lone F

Anmeldt 14. april 2024

Der var ikke en særlig god oplevelse.
Vi havde købt et tilbud med 11 retter. De serverede selv kun de 7. Så vi måtte fortælle dem hvad der manglede. Altså var meget koldt, og ganske smagsløse.
Endte faktisk med at få det dårligt om natten og har også haft et par dage med dårlig mave. Så bliver helt sikkert ikke relevant igen..

Dato for besøg: april 2024
    • Stemning
1  Tak, Mie A
Anmeldt 22. februar 2024

Stor skuffelse
Der var et tilbud på eater hvor 11 retter til 654 kr. skulle koste 289 kr.
Det lød jo godt, men det var det ikke - virkelig kedeligt og dårlig kvalitet
Og 11 retter til 654 findes slet ikke på menukortet
Øv hvor ærgerligt

Dato for besøg: februar 2024
    • Stemning
Tak, Michael B
Anmeldt 2. december 2023 fra mobile enheder

DÅRLIG oplevelse og virkelig dårlig friture-Mayo menu 🤮. Øv, hvor var maden af lav kvalitet og stedet super sørgeligt

Dato for besøg: december 2023
1  Tak, Pia S
Anmeldt 2. august 2023 fra mobile enheder

Vi fik en lækker 12 retters menu, som var våde lækker og spændende og go til prisen
De havde lidt travlt men betjeningen var sød og effektiv

Dato for besøg: august 2023
Tak, GrandTour27315459772

Rejsende, der kiggede på Kinome, kiggede også på

Hellerup, Gentofte Kommune

Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Kinome? Fortæl om dine oplevelser!