“Rigtig lækker mad ihyggelig japansk restaurant - helt i top”
Anmeldelse af Kinome

Kinome
Få mad leveret
Prisklasse: 39 kr. - 299 kr.
Beskrivelse: KINOME Gastronomi Konceptet er inspireret af verden og alle dets ingredienser og smagsvarianter. Vores kokke står for at finde de bedste friske sæsonbestandige ingredienser og teknikker rundt omkring i verden for at piske nye og ukendte skabelser op. Vi forvandler friske og sæsonbestemte ingredienser til vores spændende og opfindsomme retter.
Anmeldt 5. februar 2022 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad i en hyggelig restaurant- menuen med 9 retter sammensat af køkkenet kan anbefales. Der er mange variationer som passer til enhvers gane. Servering og personale helt i top.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, joergen-q

Anmeldt 15. november 2021 fra mobile enheder

Flot tilberedt mad med en fantastisk smag. Vi var der på en deal hvilket gør at pris og madoplevelsen hænger sammen, hvis man skal betale fuld pris er maden for dyr. Lokale er meget småt så min anbefaling vil være, husk at bestille bord

Dato for besøg: november 2021
Tak, KRL61
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Helt enig med anmelder Lars E neden for. Vi var også på deal (Downtown), og vi fik 8 super-lækre retter. Der var lang ventetid mellem retterne, og specielt den ene sushi-rulle var uhåndterbar stor. Det personale, der var, var super-venlige og søde. Maden var virkelig lækker, specielt den lille forårsrulle med kylling samt trøffel og bladguld fortjener applaus. Også laksetataki med jalapeño ponzu mv var helt genial, samt torsketempura med selleripure og ristede løg. Til downtown prisen var det et fund for pengene! Kan klart anbefale Kinome!

Dato for besøg: juni 2021
2  Tak, ML G
Anmeldt 1. marts 2021

Køber take away fra Kinome hver fredag og maden står altid super skarpt og er meget velsmagende.

Er altid en god oplevelse.

Dato for besøg: februar 2021
1  Tak, Ralf R
Anmeldt 31. januar 2021

Vi skulle have det lidt festligt en lørdag aften og valgte at prøve take away fra Kinome i Hellerup. Hjemmesiden var nydelig, bestillingen enkel og leveringen rettidig og venlig. Vi havde valgt en tilbudsmeny, der var nedsat fra knap 500 kr til ca. 250 kr. Der var 32 stykker plus edamame bønner. Det var ok serveret, men de 32 ruller bestod overvejende af en masse af kompakt sammenpressede ris med ganske lidt fisk (der stort set ikke smagte af noget, ihvertfald ikke smagte forskelligt) og det hele var rundhåndet overdrysset med hhv karse, grønkål og ristet kokos. Det var noget rod at se på, og det smagte daggammelt (vi undrede os og spurgte hinanden, om det var derfor, at menyen var på tilbud....)

Dato for besøg: januar 2021
1  Tak, 699erlingw

Rejsende, der kiggede på Kinome, kiggede også på

Hellerup, Gentofte Kommune

Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Kinome? Fortæl om dine oplevelser!