“Altid høj klasse”
Anmeldelse af Kinome

Kinome
Få mad leveret
Prisklasse: 39 kr. - 299 kr.
Beskrivelse: KINOME Gastronomi Konceptet er inspireret af verden og alle dets ingredienser og smagsvarianter. Vores kokke står for at finde de bedste friske sæsonbestandige ingredienser og teknikker rundt omkring i verden for at piske nye og ukendte skabelser op. Vi forvandler friske og sæsonbestemte ingredienser til vores spændende og opfindsomme retter.
Anmeldt 1. marts 2021

Køber take away fra Kinome hver fredag og maden står altid super skarpt og er meget velsmagende.

Er altid en god oplevelse.

Dato for besøg: februar 2021
1  Tak, Ralf R

Anmeldt 31. januar 2021

Vi skulle have det lidt festligt en lørdag aften og valgte at prøve take away fra Kinome i Hellerup. Hjemmesiden var nydelig, bestillingen enkel og leveringen rettidig og venlig. Vi havde valgt en tilbudsmeny, der var nedsat fra knap 500 kr til ca. 250 kr. Der var 32 stykker plus edamame bønner. Det var ok serveret, men de 32 ruller bestod overvejende af en masse af kompakt sammenpressede ris med ganske lidt fisk (der stort set ikke smagte af noget, ihvertfald ikke smagte forskelligt) og det hele var rundhåndet overdrysset med hhv karse, grønkål og ristet kokos. Det var noget rod at se på, og det smagte daggammelt (vi undrede os og spurgte hinanden, om det var derfor, at menyen var på tilbud....)

Dato for besøg: januar 2021
1  Tak, 699erlingw
Anmeldt 14. november 2020 fra mobile enheder

Vi var på et Early Bird arrangement, og fik fem retter. Alle var velsmagende, men det var lidt vanskeligt at håndtere de store stykker rulle med pinde, så vi tog fingrene til hjælp. Vi manglede en lille tallerken. Der var generelt lidt lang ventetid. En ekstra servetrice vil gøre underværker.

Dato for besøg: november 2020
2  Tak, Lars E
Anmeldt 10. august 2020

Vi spise en menu og oplevede virkelig stor forskel på de enkelte retter med lige så mange ups som downs.
Maden bliver i beskrivelsen om restauranten beskrevet som moderne fusionsmad. Men de retter der bar præg af fusion, fandt vi ikke særlig spændende. Flere af dem var ude af balance og flere næsten uden smag. Sushi med rødbedecrust var decideret uspiseligt. Dette var en sushirulle vendt i rødbederasp af en slags og derefter dybstegt. Det hele var utroligt fedt og risene var nærmest som grød. Vi spiste ét stykke hver og havde fået mere end nok.
Generelt var alt for mange af retterne friturestegte og det blev bare for meget fedt.
Sashimien var virkelig lækker og den lyserøde sushirulle er noget af det bedste jeg længe har fået. Også desserten var god. En lille desserttallerken med en række spændende frosne/kolde små bidder. Desvære blev retterne ikke præsenteret så vi fik ikke hele fornøjelsen med, specielt i forbindelse med den anderledes og gode dessert hvor vi aldrig fandt ud af hvad vi egentlig spiste.

1  Tak, Frisenvang
Anmeldt 19. juli 2020

En meget positiv oplevelse. Vi fik en dejlig 8 retters menu lidt i den dyre ende, men alle pengene værd. Meget flot og anderledes anrettet. Smagsoplevelse helt i top. Vil til enhver tid hellere liggende pengene her end på de normale sushi restauranter hvor priserne et stukket helt af bl.a. Sticks&Sushi. Vi kommer helt sikkert igen.

1  Tak, Peter J

Rejsende, der kiggede på Kinome, kiggede også på

Hellerup, Gentofte Kommune

Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Kinome? Fortæl om dine oplevelser!