“Delikat krydrede og velsmagende”
Anmeldelse af Namaste Hellerup

Namaste Hellerup
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Delikat krydrede og velsmagende indiske retter i hyggelige omgivelser. Meget venlig og hurtig betjening.

Tak, mariafL1381DS

Anmeldt 4. januar 2020 fra mobile enheder

Tre forskellige indiske retter smagte helt ens med næsten samme sovs, og helt uden at have den mindste stærkhed. Smagløse bortset fra lidt tomat og karry. Til gengæld var raitaen stærkt krydret. Helt på hovedet. Dårlig indisk mad.

Tak, arnea588
Anmeldt 24. november 2019

Lille behagelig Indisk, glimrende indrettet restaurant..! Vi havde booket og sad ved et rundt bord- ugenert af alle de kunder der afhentede take away. Jeg forstår godt Namaste har mange krævende kunder fra Hellerup..Dette er kvalitets retter-veltillavet med autentisk smag..! Der er mange retter at vælge imellem på det overskuelige spisekort.Alle retter smager af gode råvarer.!(vi var fire der spiste forskellige retter) Bestem selv,- på betjeningens spørgsmål,- hvor stærk din ret skal krydres..!..Maden kom hurtigt og betjeningen var hele vejen igennem ,-opmærksomme, behagelige og vidende..!Dejligt bekendtskab med 'ny indisk' på Strandvejen..På Gensyn. Namaste.

Dato for besøg: november 2019
Tak, janhertz
Anmeldt 23. oktober 2019 fra mobile enheder

Lækker mad og nan brød som i de gode gammel dage på Taj Mahal
Menu 1 : 450kr er nok til 4 Pers .
Nama-as-te !

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Christian2900
Tina V, Ejer hos Namaste Hellerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2019

Tak for dit fine indlæg - dejligt du kunne lide vores mad, vi sætter en ære i at give vores gæster en autentisk madoplevelse, der smager af det rigtige Indien

Anmeldt 9. juni 2019 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant, fantastisk mad og lækker indisk lemonade, søde og hjælpsomme tjenere. Helt klart et besøg værd

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 170ninettem

Rejsende, der kiggede på Namaste Hellerup, kiggede også på

Hellerup, Gentofte Kommune

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Namaste Hellerup? Fortæl om dine oplevelser!