“italienske når det er bedst”
Anmeldelse af Cannillo

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Cannillo
Anmeldt 5. august 2020

står du og mangler nogle italienske pølser, oste eller retter? Eller godt brød? så gå til Cannillo! Har eksisteret...altid! Og den store mester står stadig i køkkenet og i butikken, hvis han altså ikke står og sludrer med stamgæsterne i butikken. Så kig forbi en dag for du skal kræse lidt ekstra for dig selv eller dine gæster

2  Tak, bitte_schroeder

Anmeldt 6. juni 2019

Tak for mange gode frokoster og middage. Jeg har spist mad fra Canillo siden 1992 og altid været tilfreds. Tak for altid sjov og sød betjening

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Timmikkelsen
Anmeldt 5. juni 2019

Vil du have noget virkelig italiensk med hjem, så køb ind hos Cannillo. Der er alt, hvad hjertet begærer. Synes godt om deres Canneloni, men har også gode pastasalater, blækspruttesalat (kan af og til være lidt for meget eddike, så spørge lige, om du må smage) og har nogle gode spinatfrikadeller.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, RejseRaad1
Anmeldt 22. december 2018 fra mobile enheder

Denne restaurant er meget lille men det ændre ikke maden i dette take away sted, maden er det bedste italienske mad jeg har smagt i Danmark-kan godt anbefales

Dato for besøg: december 2018
Tak, brixadrian
Anmeldt 7. september 2016

Nu har jeg været her forbi et par gange, og man bliver altid mødt af en fantastisk stemning, de har ligget der siden 1978 og samme familie der driver den.

Masser af italienske madvarer, men de er mest kendte for deres sandwich som er store, og med det "tvist" at der er en frikadelle udover alm fyld, som her består af 1 slags valgfri pålæg, også 4-5 andre ting.

Klart et besøg værd.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Dannijcph

Rejsende, der kiggede på Cannillo, kiggede også på

Hellerup, Gentofte Kommune

Har du været i Cannillo? Fortæl om dine oplevelser!