“Kvantitet frem for kvalitet”
Anmeldelse af Mikado Sushi

Mikado Sushi
Anmeldt 28. juni 2020

De kører helt sikkert kvantitet frem for kvalitet.
Så hvis i går efter sushi i god kvalitet, hvor man kan smage arbejdet der er gjort, er dette ikke stedet.
Deres yndlings ingrediens er agurk

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Foood-lover719

Anmeldt 8. september 2019 fra mobile enheder

Frisklavet sushi mens du venter, det kan smages. Lækker råvare og gode smage rammer de 5 stjerner. Det anbefales dog at bruge takeaway, da selve restauranten ikke er så hyggeligt, men maden er super.

Dato for besøg: september 2019
Tak, U1765OTmaxp
Anmeldt 22. februar 2019 fra mobile enheder

Det er den absolut bedste sushi, jeg nogensinde har smagt. Siden vi opdagede Mikado, er vi blevet skuffet, hver gang vi har fået sushi andre steder fra, så nu køber vi kun her. De er simpelt hen i en klasse for sig.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Anette E
Anmeldt 3. september 2017

Fin en glimrende menu. Mængden passede fint. Måske risen var presset lige hårdt nok; men det er friskt og smager skønt.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Hvilsom
Anmeldt 6. april 2017 fra mobile enheder

Virkelig veltillavet sushi og til en god pris!
Restauranten sparsomt indrettet, men fremstår ren og ryddelig!
Venlig betjening!
Gode parkeringsforhold.
Et besøg eller flere kan varmt anbefales:)
Susanne Ibsen

Dato for besøg: april 2017
Tak, 184susannei

Rejsende, der kiggede på Mikado Sushi, kiggede også på

Frederiksværk, Halsnæs
Frederiksværk, Halsnæs

Tisvildeleje, Gribskov

Har du været i Mikado Sushi? Fortæl om dine oplevelser!