“Jeg kommer ikke igen...”
Anmeldelse af Cafe Marks Spisehus

Cafe Marks Spisehus
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Dette sted har en håbløs holdning, og samtidig er maden middelmådig. Halvvejs nede i min cola opdager jeg et fremmedlegme på indersiden af mit glas. Jeg henvender mig venligt til betjeningen, og får at vide, at det er helt normalt. “Det er fra den cola mixer vi bruger”. Jeg siger, at det ligner skidt. Men får nu at vide, at det er krystalliseret sukker. Altså i min Pepsi Max!! Den går også under Zero Sugar. Da jeg siger, at det jo er en sukkerfri sodavand, får jeg oplyst, at der er sukker i... Endda får jeg at vide, at man ikke kan lave sodavand, uden der er sukker i. Behøver jeg at sætte ingredienslisten for Pepsi Max på her. Endlige blev jeg oplyst om, at der ikke kunne være skidt i glassene, da disse blev vasket op ved 90 grader varmt vand, det kræver sundhedsmyndighederne. OK, så ved jeg det. Nå, men til sidst får jeg et nyt glas sodavand med kommentaren, det bliver det samme, du vil også finde rester af sukker i denne. OK... det var der så ikke, og den smagte helt normalt. Hvad så med resten af oplevelsen. Halvdelen af det serverede stegte flæsk var så brændt, at det smagte bittert. Der var ellers anvendt en kvalitet flæsk, som var meget kødfuld, så det var lidt ærgerligt. Persillesovs er jo godt, specielt hvis persillen er frisk. I denne version havde persillen nok ligget i sovsen hele dagen, den var ihvertfald ikke grøn længere. Det er let at løse ved at tilsætte persillen lige inden serveringen. Det behøver man ikke være mesterkok for at vide. Der var intet surt til serveringen, det ville have klædt retten. Vi var ikke blevet lovet det, så det kan jeg ikke klage over. Da vi var de sidste på stedet var afvaskning af bordene i fuld gang imens vi spiste. Renlighed er godt. Det næsten sorte vand fra bordvaskeriet endte i blomsterkummerne til sidst, hvilket jeg synes er ulækkert. Det var også tiltrængt, da blomsterne i de samme kummer bestemt kunne trænge til noget vand... det havde nok være bedst for nogle uger siden. Afslutningsvis kan siges, at et dannebrogflag ved indgangen bestemt er mest festligt, hvis man se farverne på det. Jeg tror ikke, at dette sted holder længe i Asserbo, så lad os håbe der kommer nogle stamkunder med fra Frederiksværk. Jeg kan ikke anbefale stedet med den holdning, som hele stemningen emmer af. PS. Der var i øvrigt ikke en dråbe håndsprit at se noget sted i restauranten.

Tak, Dalloon
Chphd, Ejer hos Cafe Marks Spisehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. august 2020

Der er håndspiit ved indgangen som du burde have benyttet.Når man sidder ude kan der der komme skidt fra luften i glasset du kunne jo også fjerne det let da det ikke sad fast hver tirsdag har vi ca 100 personer inc take-away og de fleste vender tilbage og vi får meget ros for det .Jo hos os vasker vi borde .Men vi er da glade for at du ikke kommer igen når du ikke bruger håndsprit

Anmeldt 24. juli 2020

Vi ville prøve det nye spisehus. Jeg kommer ind og møder en kvinde da jeg er kommet ind. Hun kigger ikke på mig, hun siger ikke hej eller noget. Da jeg har stået der i 6-7 min. Og ventet på at blive taget imod, kommer der et andet par ind, som hun siger hej til. Meget mærkeligt. Nå, man skal selv dække bord, hente mad og bede om div ting. Ingen service overhovedet. Jeg kunne ikke bestille en cafe latte fordi, det kunne de ikke lige overskue at lave. Vi kommer ikke igen og vi vil råde alle til at lade værre. Tit kan man redde den dårlige service med god mad, men det var heller ikke noget at råbe hurra for. Og hvis maden ikke er god, kan man tit redde den med god service og et smil. Men det manglede jo også.

3  Tak, Tanjamedt
Chphd, Ejer hos Cafe Marks Spisehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020

Det er ikke sandheden .Kunden forlangte at bestille uden for og det kan vi ikke tilbyde da vi har mange kunder og det er tydeligt skiltet Hendes mand beklagede også hendes opførsel Vi behandler alle kunder ens også dem der er handicappet og kunden havde ikke tålmodighed til at vi brugte noget tid med deres bestilling .Så da vi har mange tilfredse kunder er du ikke ønsket hos os

Anmeldt 4. juni 2020 fra mobile enheder

Bestilte 3 gange stegt flæsk take away og der var rigeligt med mad også til voksne mænd og maden smagte dejligt, lækker persille sovs

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Allan C
Anmeldt 6. december 2019

Rigtig dejlige flæsk lige som det skal være kartofler og persillesovs var perfekt
God og venlig betjening

Dato for besøg: december 2019
Tak, janbjarnen
Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Fantastisk brunch. Der var rigeligt af den og glimrende kvalitet. Sød og venlig betjening. Kan bestemt anbefales,

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, don_orla1234

Rejsende, der kiggede på Cafe Marks Spisehus, kiggede også på

Frederiksværk, Halsnæs

Har du været i Cafe Marks Spisehus? Fortæl om dine oplevelser!