Anmeldt d. 11. december 2019 fra mobile enheder

Besøgte dette ellers dejlige sted for 3-4 gang.havde glædet mig til at have barnebarnet med..blev indlogeret på et rimeligt værelse, deres standart er ikke så høj,
Havde glædet mig til en 5 retters gourmetmiddag!!!!
Men men, det havde intet med en gourmetmiddag at gøre, det meste var taget ud af indkøbte pakker, var for skuffet til at tage billeder af maden. Til oplysning var vi 4 i hele restauranten. Mit selskab.
Morgenmaden var ikke tilberedt da vi kom, fik at vide vi kunne sidde i en sofa og spise, mente ikke det kunne være rigtigt, men det var beskeden, den mest kedelige oplevelse. Alt vat stort set pakket ud af færdigkøbte ting.
Søndag var morgenmaden lidt bedre, der var vi også ca 8 personer, og fik lov at sidde i restauranten, men igen en sørgelig morgenbuffet.
Ved de før har haft lukket om vinteren, men nu havde de ansat en ny køkkenchef og skulle have stedet op at køre,, men men det bliver nok ikke i denne sæson.
Kokken var flink nok, havde børn med på arbejde, da han var alene med dem.
Laver selv mad i min hverdag, og børn har ikke adgang i et køkken. I det hele taget en kedelig mad weekend.
Før har det var storslået mad man har fået på dette sted

Dato for ophold: december 2019
Tak, jyttem2014
Anmeldt d. 18. oktober 2019

Dejligt hotel med fremragende mad og en sød betjening,
Morgenmaden var rigtig god med mange spændende delikatesser.
Tjeneren viste os rundt på hotellet mellem en af retterne på den fine 5-rettrs menu.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Bo T
Anmeldt d. 12. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi købte et gourmet ophold igennem sweetdeal, gourmet er nok så meget sagt, maden smagte da fint men der var alt for meget mad ifht vi skulle igennem 5 retter. Værelset var ok, sengene gled fra hinanden i løbet af natten, så min kæreste endte på gulvet da sengene pludselig forsvandt, knap så godt når det nu er et dobbeltværelse.
Morgenmaden var desværre ikke at skrive hjem om, rundstykkerne var gamle og seje.
Personalet var tilgengæld super søde

Så en lidt blandet følelse

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, michellehT8251WQ
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Dejligt rent værelse og super lækker morgenmad. Meget venlig betjening.

Ligger dejlig tæt på Legoland, men koster meget mindre end tilsvarende i Billund.

Vi vil benytte os af stedet næste gang vi er i nærheden eller skal i Legoland.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, sandgrenp
Anmeldt d. 27. maj 2019

Vi skulle til Legoland lørdag den 18/5-2019 og havde i den forbindelse bestilt overnatning på Hotel Svanen fra fredag den 17/5 til søndag den 19/5-2019. Vi havde 2 af vores 3 børnebørn med - Carlo og Eddie. Der var redt så fint op til os alle 4 og selv om der var konfirmation om fredagen blev vi slet ikke forstyrret på nogen måde. Lørdag morgen dejlig morgenmad og fin service. Lørdag aften dejlig aftensmad og hotellet er så familievenligt, at vores 2 drenge måtte tage lego med ind til aftensmaden fra receptionen, så de kunne lege med dette mens vi ventede på maden. Drengene fik pasta med kødsovs og de spiste op. Det smagte så dejligt. Søndag morgen dejlig morgenmad og så hjem mod København. Alt igennem en dejlig oplevelse og vi kan varmt anbefale dette hotel

Værelsestip: Alle værelser har egen indgang og er i stueplan
Dato for ophold: maj 2019
Tak, Tozpigen