“Lækker dansk is”

Nygaard Ismejeri & Gaardbutik

Besøgte Nygård med naboen, som kommer der ofte. Vi fik store lækre is, 2 kugler til hver var nok. Der var smagsprøver inden vi besluttede de endelige kugler. Virkelig velsmagende varianter af god cremet kvalitet. Og så kunne vi lige hilse på køerne, der leverer mælken, ved samme lejlighed. Kan anbefale at besøge stedet og nyde den lækre hjemmelavede is. Og køb nu nok med hjem; fås i 500 ml og 2500 ml.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 219camillag

Anmeldt 10. september 2020 fra mobile enheder

Kørte en halv time for at få en is, og det var tiden værd. Perfekt is og meget billigt i forhold til i København. Laver mange specielle is-typer. Favorit var helt klart “Toffie med havsalt”.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 500henriks
Anmeldt 8. august 2020

Uden tvivl vores favorit sted når vi skal have is, og her laves den bedste af slagsen. Om det er en enkelt is eller større indkøb til gæster så køber vi det her. Gør jer selv en tjeneste, kør ind forbi hvis i kommer forbi!

Tak, karenjG9613FQ
Anmeldt 23. juli 2020

Lækker is, altid værd at køre efter. Smager af gode råvarer og kvalitet. Handler gerne her når vi er i området.

Tak, MariaNJensen
Anmeldt 16. juli 2020

Mit fortrukne ismejeri, kvalitetsis som er værd at køre efter, sælges dog også hos lokale købmænd, får ofte nye smage eller varianter af smage. Stort udvalg
Man kan få lov til at smage inden at man bestemmer sig.
Der er begrænset åbningstid.
Har været der to gange i den sidste uge med børnebørn for at spise i og få is med hjem, uha der er blevet brugt penge

Tak, FDG1963

Rejsende, der kiggede på Nygaard Ismejeri & Gaardbutik, kiggede også på

Har du været i Nygaard Ismejeri & Gaardbutik? Fortæl om dine oplevelser!