“Handler om bådturen og ikke restauranten”

Cafe Klintens Sandwichproviant
Anmeldt 9. august 2021

Spændende bådtur ud og se klinten fra vandsiden. venlig og hyggelig kaptain der kender farvandet og klintens historie godt.
Kan kun anbefales til både lokale og "turister".
PS restaurantens sandwich og salater mv. er også til topkarakter.

Tak, Morten C
Klintens Sandwichproviant, Rødvig havn, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2021

Hej Morten

Tak for sidst, det var en super hyggelig tur, og i har jo bl.a. æren for dette. Tak for ordene omkring cafeen, det luner.

Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Super hyggeligt spisested med en særdeles lækker tapas anretning, høflig og venlig betjening særdeles rimelige priser

Dato for besøg: juli 2021
Tak, jbergstrm
Klintens Sandwichproviant, Rødvig havn, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2021

Tusind tak for de pæne ord. Jeg er i særdeleshed glad for betjeningen var god :-). Vi håber at se dig igen.

God søndag

Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med en afslappet atmosfære, skøn beliggenhed og rigtig lækker cafemad, der var kræset om. Vi fik deres tapasbræt. Smilende, imødekommende og opmærksom betjening. Perfekt afslutning på en dejlig sommerdag.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Tour51862727828
Klintens Sandwichproviant, Rødvig havn, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2021

Kære gæst
Beskeder som denne gør dagen endnu bedre. Rosen er givet videre til teamet, og super dejligt med ros til betjeningen, en af de vigtigste parametre :-)
Rigtig god sommer, jeg håber vi ses igen.

Bedste hilsner

Anmeldt 13. juni 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte deres tapas for to og fik et fantastisk bræt, rummende alle mulige lækre ting. Dertil en kurv med noget ganske godt brød.
Betjening var helt i top, der manglede absolut ikke noget og de kom oven i købet med vand til vores hund.
Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 218jacobn
Klintens Sandwichproviant, Rødvig havn, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2021

Tusind tak for den meget fine anmeldelse. Det glæder mig meget i kunne lide maden. Vi håber at se jer igen på havnen.

God sommer

Kærlig hilsen

Anmeldt 16. maj 2021

Høj kvalitet for sandwiches, tapas, kaffe, øl/vin/vand, kage - og ikke mindst is. Super søde mennesker driver caféen og giver høj service. Både indendørs og udendørs servering. Meget hyggeligt ..

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Steffen N
Klintens Sandwichproviant, Rødvig havn, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2021

Kære Steffen

Igen mange tak fordi du prioriterer at bruge tid på at skrive din anmeldelse. De flotte ord vil vi gøre alt vi kan for at leve op til videre frem.
På gensyn

Ken

Har du været i Cafe Klintens Sandwichproviant? Fortæl om dine oplevelser!