“En dejlig overraskelse på en dejlig sommeraften☀️”

Cafe Klintens Sandwichproviant
Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med en afslappet atmosfære, skøn beliggenhed og rigtig lækker cafemad, der var kræset om. Vi fik deres tapasbræt. Smilende, imødekommende og opmærksom betjening. Perfekt afslutning på en dejlig sommerdag.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Tour51862727828
Klintens Sandwichproviant, Rødvig havn, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2021

Kære gæst
Beskeder som denne gør dagen endnu bedre. Rosen er givet videre til teamet, og super dejligt med ros til betjeningen, en af de vigtigste parametre :-)
Rigtig god sommer, jeg håber vi ses igen.

Anmeldt 13. juni 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte deres tapas for to og fik et fantastisk bræt, rummende alle mulige lækre ting. Dertil en kurv med noget ganske godt brød.
Betjening var helt i top, der manglede absolut ikke noget og de kom oven i købet med vand til vores hund.
Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 218jacobn
Klintens Sandwichproviant, Rødvig havn, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2021

Tusind tak for den meget fine anmeldelse. Det glæder mig meget i kunne lide maden. Vi håber at se jer igen på havnen.

God sommer

Kærlig hilsen

Anmeldt 16. maj 2021

Høj kvalitet for sandwiches, tapas, kaffe, øl/vin/vand, kage - og ikke mindst is. Super søde mennesker driver caféen og giver høj service. Både indendørs og udendørs servering. Meget hyggeligt ..

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Steffen N
Klintens Sandwichproviant, Rødvig havn, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2021

Kære Steffen

Igen mange tak fordi du prioriterer at bruge tid på at skrive din anmeldelse. De flotte ord vil vi gøre alt vi kan for at leve op til videre frem.
På gensyn

De bedste hilsner

Anmeldt 1. maj 2021 fra mobile enheder

Virkelig hyggeligt sted lige ned til havnen. Maden var super lækker og betjeningen var meget opmærksom og søde! Alt i alt en rigtig god oplevelse og kan klart anbefales.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, annikaglargaardr
Klintens Sandwichproviant, Rødvig havn, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. maj 2021

Kære Annika

Tusind tak for din anmeldelse. Jeg lader det straks gå videre til mine kolleger, din hilsen varmer i en kold tid.
Vi vil gøre alt vi kan for at leve op til den, og håber snart at se dig igen.

Anmeldt 19. august 2020 fra mobile enheder

Dejlig modtagelse med et glimt i øjet. Vi bestilte to forskellige sandwich som blev serveret friske og lune. Det lille trick med at sandwichen inde i pakken er skåret over på skrå, så den er lige til at gå til, er god stil og god service. Vi kommer igen!

1  Tak, 773britta
Inspire65944936721, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2020

Kære Britta
Det fortjener en stor tak at du gad bruge tid på at anmelde os. Dejligt at høre i havde en god oplevelse. Jeg håber vi ses igen i 21
Ken

Har du været i Cafe Klintens Sandwichproviant? Fortæl om dine oplevelser!