“Rigtig god cafe”

Cafe Klintens Sandwichproviant
Anmeldt 2. august 2020

Herlig cafe til et perfekt stop efter en lang gå tur ved Stevns klint.
Fair priser.
Sandwich i forskellige udgaver.
Borde både inde og ude.
Obs på at der er lækker Hansen is vafler - men da vi besøgte stedet i solskin, var der 20 min kø. Man kan dog fint købe drikkevarer inden for og undgå is-køen.
Stedet har vand inkl. glas til fri aftapning.

Tak, 512menoka
Inspire65944936721, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2020

Kære M. Enoka

Det luner med så flotte roser, de er givet videre til mine kollegaer

Rigtig god sommer

De bedste hilsner

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Helt vidunderlig oplevelse at se Stevns Klint fra havet. Gode informationer undervejs. Kan kun varmt anbefale turen og der er fuld valuta for prisen.

Den efterfølgende tapas på restauranten var usandsynlig lækker også i den var der rigeligt til prisen 229 kr for 2.

Tak, Vaering57

Kære Anne-Mette

Tak for sidst, både sejltur og besøg på cafeen :-)... Kom igen snart

Nyd varmen og sommeren

De bedste hilsner

Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Det er et dejligt sted at holde en lille “bid mad” pause. Fin sandwich og milkshake/is, dejlig beliggenhed, pæne møbler med fine puder og tæpper - en ekstra fin feature mulighed for at tappe vand.

Tak, evarI6659YP

Kære Eva

Tusind tak fordi du gad bruge din tid på at skrive lidt om os, og tak for de flotte ord.

Vi ser frem til dit besøg igen

Bedste hilsner

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

På denne lille hyggelige café får man god kaffe, lækker is fra Hansen og ganske udmærket cafemad. Vi testede deres sandwich, og de var rigtig gode med både velsmagende fyld og sprød salat. Medarbejderne er søde på en ægte måde, maden kommer hurtigt, og hvis man er heldig at få plads ude, så kan man sidde og kigge ud på havnen.

Tak, 665kristineh

Kære Kristine

Tak for alle roserne, vi lander hurtigt på benene og vil kæmpe for endnu flere gode oplevelser.

God sommer

Bedste hilsner

Anmeldt 26. juli 2020

Fantastisk spændende tur med god skipper / guide der virkelig kendte området. God value for Money. Kan kun anbefales.

Tak, Morten C
klintenssandwich, Ejer hos Cafe Klintens Sandwichproviant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2020

Tusind tak for ordene. Samtidig skal jeg rose både lokale men også gæster for at komme med mange gode input, for sandheden om klinten har jo mange sider :-)

Har du været i Cafe Klintens Sandwichproviant? Fortæl om dine oplevelser!