“Mange fejl”

Restaurant Kongernes Tisvildeleje
Reservér bord
ons. 5/8
20:00
Beskrivelse: Besøg vores Restaurant i Tisvilde. Kongernes serverer mad morgen-, frokost- og aften. Lokale råvarer, øl, dejlige vine og Kram til kr. 0,-

Vi var 3 voksne 2 børn (3 & 6)
Børnene fik en udmærket lasagne, og en voksen fik vegetar ret, mens vi andre fik en kalvemørbrad.
Min lugtede og smagte af gammelt kød, og den blev sendt retur, den kom så ud rå, så den blev sendt retur, det lykkedes til sidst. Men måtte bestille flere kartofler, da de forsvandt hver gang retten gik retur. De var længe om at komme med drikkevarer, og brød.
Vi fik dog en gratis gang dessert som plaster på såret.
Jeg bestilte rødgrød, som stod på menuen, og fik en trifli som ikke stod på menuen.
Til sidst tog de 200kr for meget, fordi tjeneren så forkert på kvitteringen, penge vi naturligvis fik igen..
En hyggelig restaurant, men der er ikke styr på noget som helst.

Tak, martinkrosbya

Anmeldt 17. juni 2020 fra mobile enheder

Vi på kongens for at spise til aften. Menu kortet var begrænset til 1 fiskeret, en kød ret og en vegetar ret, så vi var 2 der valgte entracote,medium stegt, begge var gennem stegte, øv jeg valgte at sende min retur ,så imens min ven sad med sin gennem stegte bøf, ventede jeg på en ny, den kom så, måtte så vente på ny sauce, den var jeg forsvundet med bøffen, den nye bøf var så meget rare, orkede ikke at sende den retur igen, personalet var søde og undskyldte. Men blev en øv oplevelse de trak dog 45kr fra bøffen så prisen "kun"blev 195kr for den ene bøf. Dertil valgte vi sodavand cola og faxe kondi, det var så frem sodavand på 25cl til 34kr PR STK. Så vil absolut ikke anbefale det, en skuffende oplevelse til over 700kr.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 946hellej
Anmeldt 12. juni 2020

Fik frokost. Gennemsnitlig cafe-mad.
Personalets påtrængenhed m.h.t. drikkepenge er ikke acceptabel.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Paul Dan M
Anmeldt 31. maj 2020

Fik gæster. Hentede Marrokansk Tagine og Rabarber trifli. Smagte helt fantastisk, tilfredse gæster og nemt for husmoderen. Kan absolut anbefales

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, Figaro321123
Anmeldt 11. februar 2020 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant. Meget venlig og imødekommende personale, der ved noget om maden og i dette tilfælde special øl. Vi fik lækker 3 retters menu. Flot afstemte og veltilberedte retter!
En super god aften i meget hyggelige rammer. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Peter B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kongernes Tisvildeleje, kiggede også på

Tisvildeleje, Gribskov
Tisvildeleje, Gribskov

Har du været i Restaurant Kongernes Tisvildeleje? Fortæl om dine oplevelser!