“Frokost med for lidt smag”

Restaurant Kongernes Tisvildeleje
Reservér bord
fre. 25/9
20:00
Beskrivelse: Besøg vores Restaurant i Tisvilde. Kongernes serverer mad morgen-, frokost- og aften. Lokale råvarer, øl, dejlige vine og Kram til kr. 0,-
Anmeldt 27. januar 2020

God beliggenhed og udmærket hurtig betjening.
Både vores tatar og kryddersilden manglede lidt skarphed , med portionerne var tilpas store på godt rugbrød.

Tak, susannedahlmannj

Anmeldt 12. januar 2020

Vi fik tasting menuen. God gennemsnitlig mad, men den ene i selskabet havde anmodet om glutenfri mad, dette var skrevet i en mail til restauranten. Dette blev også bekræftet ved ankomst. Dog da vi fik forretterne serveret fik vi at vide at der ikke var noget glutenfrit brød, og der blev ikke tilbudt alternativer af tilbehør til maden. Lidt mærkeligt når nu restauranten selv angiver at de kan tilpasse retterne til at være glutenfri. Efter vi var gennem hele tasting menuen kunne det dog konstateres at der i en eller flere af retterne havde været noget gluten i maden, hvilket vi synes er lidt kedelig stil, da restauranten jo bare kunne være ærlige og sige at de ikke lige kan tilbyde glutenfri mad.
Ellers var portionerne gode, og stemningen på stedet var okay. Men tænker at de lige burde stramme op og at man som restaurant ikke skal tilbyde noget man ikke kan levere.

Tak, morriconelover
Anmeldt 1. januar 2020

Rigtig fin take away mad fra Kongerne Tisvilde.
Kommer helt sikkert igen når sommersæsonen starter igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, rikkemaj
Anmeldt 6. november 2019

Vi fik en meget opmærksom og venlig betjening.
Der blev valgt forskellige retter, og alle var glade for deres valg.
Til sidst kaffe med gammeldags æblekage, der var virkelig lækker.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Annelise A
Anmeldt 25. oktober 2019

Stedet er småt, men det virker intimt og hyggeligt. Personalet er venligt og imødekommende. Gode håndmadder og godt øl fra Hornbeer.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Torben R

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kongernes Tisvildeleje, kiggede også på

Tisvildeleje, Gribskov
Tisvildeleje, Gribskov

Har du været i Restaurant Kongernes Tisvildeleje? Fortæl om dine oplevelser!