“Fascinerende forvreden fyrreskov ved kysten”
Anmeldelse af Troldeskoven

Troldeskoven
Anmeldt for 31. januar 2017

Troldeskoven er et af de tydeligste monumenter over sandflugtens nedkæmpelse i Nordsjælland. Det har medført de mærkværdigste krogede træer, der har givet ophav til skovens navn

Tak, Oluf C
Filtrér

Anmeldt for 27. juni 2016 fra mobile enheder

Da vi næsten bor ved den smukke skov, tænker man nogen gange ikke over hvor smukt det er, men en yndig perle ved stranden. Dejlige stier til gang og cykling. Også dejlige heste stier.

Tak, Jytte M
Anmeldt for 19. april 2016

Det er en forunderlig skov med krogede træer mystik bag hver en stamme. Alle tiders til en lang spadseretur.

Tak, Birgitte L
Anmeldt for 15. oktober 2015

Så smukt sted at gå en lang tur ! Bare afsted. skov og strand :-) Lang tur er mulig og dejligt kuperet

Tak, Rikke B
Anmeldt for 6. oktober 2015 fra mobile enheder

En rigtig flot skov som alle burde besøge hvis i er på disse kanter.
Tag kæresten/vennen/veninden eller hunden med og oplev naturen når den er bedst.

Tak, benji8000dk

Rejsende, der kiggede på Troldeskoven, kiggede også på

Hørsholm, Hørsholm Kommune

Tisvildeleje, Gribskov
Rågeleje, Gribskov

Har du været i Troldeskoven? Fortæl om dine oplevelser!