“Gode pizzaer med passende”
Anmeldelse af Den Røde Tomat

Den Røde Tomat
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Takeaway
Spisemuligheder: Udendørsservering, Takeaway

Gode pizzaer med passende fyld og tynde, sprøde bunde. Meget velsmagende. Gode, økologiske, italienske sodavand. Kun pladser udenfor. Ikke verdens mest komfortable stole. Nogen støj fra den tilhørende bar.

Tak, 387kimn387

Super lækre pizzaer, præcis som de skal være efter ægte italienske opskrifter.
Vi valgte takeaway, men fik set på faciliteten ved afhentning og det virkede super cool.
Priserne er absolut rimelige.

Tak, timpK9399OK
Anmeldt 23. juni 2020

En hyggelig sommeraften med super sprøde pizzaer, tomatsalat og lasagne. Alt var lækkert. Vi kommer igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, kfxkongen
Anmeldt 14. juni 2020

Pizzaerne er gode, men deres tunsandwich er meget kedelig med stenhårdt brød, en skive tomat, en skive løg, næsten ingen salat og en teske fuld dåsetun. Pris: kr. 75,-. Det var ikke, hvad man forventer af en lækker tunsandwich.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 849malenee
Anmeldt 2. juli 2019

Dette sted har været godt, men hvilken kedelig pizza, vi fik. Kombineret med jord fra rucolaen og nærmest intet fyld udover et par sløje tomater, så var slutresultatet yderst skuffende.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, piwi107

Rejsende, der kiggede på Den Røde Tomat, kiggede også på

Tisvildeleje, Gribskov
Tisvildeleje, Gribskov

Har du været i Den Røde Tomat? Fortæl om dine oplevelser!