“Kaviar, østers og skaldyrsfad”
Anmeldelse af Tisvilde Bistro

Tisvilde Bistro
Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Kaviar, østers og skaldyrsfad med alt hvad hjertet begærer - de bedste råvarer. Skøn og magisk atmosfære med den dejligste betjening i øjenhøjde. Koncert med Burhan G. Verdensklasse i lille og smukke Tisvildeleje - vi kommer igen ❤️

Tak, Trine_Lauritsen

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 par der havde købt billetter til Tim Christensen koncert. Tim får 5 stjerner men maden og betjeningen var under al kritik. Vi fik 4 x steaks. 1 var rå indeni selvom der var bestilt medium, saucen var skilt og pommes var kedelige posepommes. Tamt menu og drinkskort.
Betjeningen var uinteressant og tjeneren havde alt for forvirret. Der manglede lederskab. Vores tallerkner blev ikke fjernet og efter 1 time, måtte vi kalde en tjener hen. Der blev ikke spurgt til dessert eller flere drikkevarer. Vi kommer ikke igen-Desværre.

2  Tak, 964rikkek
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Den ene hovedret til vores selskab, var glemt så en fra selskabet fik sin mad da vi andre var godt igang. Der blev ikke sagt undskyld eller beklager, service var under al kritik. En fra selskabet fik blåmuslinger og blev efterfølgende syg med opkastning. Absolut ikke anbefalings værdig

1  Tak, Gitte15
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi kunne konstatere som det første, at det menukort som ligger på deres hjemmeside og deres instagram ikke stemte overens med det menukort vi fik stukket i hånden i bistroen. Vi havde glædet os til Wienersnitzel, alle 4 besøgende, så det var til stor skuffelse. Vores venner bestiller Steak, som var OK. Kokken kunne ikke finde ud af at stege den, men det var OK. Min kæreste og jeg så på menukortet at man kunne få skaldyrsfad til 2 pers. Til 500 kr og vi beslutter at give det et skud. Smagløst, desværre. Da regningen kommer og lyder på 2560 kr. Må jeg konstatere at jeg på ingen måde føler at maden er de penge værd. Ikke engang halvdelen. Vi er blevet opkrævet 1000 kr. For skaldyrsfad, selvom der stod 495 til 2 pers. Vi påpeger dette for tjeneren som blot siger:" Er der ingen der har fortalt jer at det er pr. Mand, det ville jeg lige have forklaret" men ellers bliver der ikke sagt noget og vi må værsgod betale. Jeg føler mig så snydt!
Jeg kommer aldrig tilbage og jeg kommer aldrig til at anbefale nogen at tage til Tisvilde Bistro.

2  Tak, 936ceciliej
Anmeldt 18. juli 2020

Vi var tre veninder afsted og havde bord kl 20.00 Vi startede med cocktail , og derefter to moules og en havkat . To af os blev mætte, men retten med havkat var alt for lille. Vi bad om dessert kortet , men konstaterede hurtigt at koldskål med kammerjunkere til 95 kr. og jordbær med fløde til 95kr. var total overpris. Da vi fik regning fandt vi fejl på 825 kr.
Det er høj sæson og der var ekstrem mange unge mennesker og det var som at komme ind på et diskotek og ikke en restaurant. Derudover sad vi lige ved siden af højtalerne , så vi måtte råbe til hinanden under hele middagen. Vi havde glædet os til en Girls Night out , men endte med og tage tidligt hjem derfra.

2  Tak, MaliinaStorr

Rejsende, der kiggede på Tisvilde Bistro, kiggede også på

Frederiksværk, Halsnæs
Tisvildeleje, Gribskov

Har du været i Tisvilde Bistro? Fortæl om dine oplevelser!