Travelocity
Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 17. august 2020

Vi boede i et værelse med hems til børnene og et stort badeværelse. Fin modtagelse. OK til prisen. Sjovt med får og kaniner på grunden. Ligger ret langt fra stranden. Der er et stykke vej fra p-plads til værelser.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, JulieLundmann
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

De havde kun lagt et sæt sengelinned frem til os, så min mand måtte sove med dyne og pude uden betræk. Da jeg optalte dette ved udtjek, fik jeg at vide, at jeg blot kunne have tjekket dette da jeg tjekkede ind, så det blev så min fejl - flot! Havde de i det mindste beklaget....

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, Trine_Lauritsen
Anmeldt d. 8. august 2019

Værelset var godt nok, også god beliggenhed og god strand i nærheden. Fin morgenmad, men, aftensmaden var ikke pengene værd. Det var buffet med 3 retter, men kom du f.eks. en times tid efter start, var maden halvkold, kødet tørt og måske var der ikke nogen dessert. Det med buffet og kold mad oplever man desværre mange steder - kan der ikke findes bedre varmeplader ??
Allan og Jytte Jonsen

Dato for ophold: august 2019
Tak, allanjonsen
Anmeldt d. 11. juni 2019

Har 4 x været på lang weekend og har altid været glad for det, men denne gang var ikke godt.
Stue:
Spindelvæv i loft og under radiator, døde biller/insekter på gulv.
Køkken:
Borde/kaffemaskine og elkeddel var fedtet ind i stegeos og ovn beskidt
Bad:
Skimmelsvamp på vægge og badeforhæng helt gult af kalk.
Der var frokost og aftensmad med i prisen:
Vi fik, tørre fiskefileter/nuggets/frikadeller og pasta der ikke var færdig kogt og noget salat.
Den menu fik vi et par dage hvor der blev tilsat lidt ekstra.
Rugbrød så vi først på sidstedagen og det var så koldt at det sikkert kom fra frost. Vi fik dog lidt ekstra-: Hår i maden!
Det hele blev påtalt til personalet men de sagde bare at det ville de ikke diskutere.
En dreng fik direkte af vide at han var et uopdraget barn, og et andet barn blev spurgt om hvorfor de ikke tog hjem nu.
Virkeligt uprofessionelt personale- een bestemt.
De unge piger kunne jo hverken gøre fra eller til.
Rigtigt ærgerligt da området er lækkert, og da vi startede med at komme var det rart at komme og man følte sig velkommen, men der kom desværre ny forpagter eller ejer.

Dato for ophold: juni 2019
1  Tak, Nadia C
Anmeldt d. 2. december 2018

Snuppede 2 overnatninger i familieværelse med mand og 2 børn.
Smart med 2 ekstra sovepladser oppe under loftet.
Nød naturen og at der ikke var så mange gæster ud over os. Den første nat var dog lidt urolig pga. en julefrokost på stedet, men ellers var der stille og roligt som vi havde håbet på.
Rigtig hyggelig juleudsmukning i deres gårdmiljø - dejligt at receptionen solgte slik og sodavand til aftenhyggen.
Der var lidt mørkt om aftenen pga. manglende udendørsbelysning, men ellers et rigtigt hyggeligt sted.

Dato for ophold: november 2018
Tak, Navigate708302
Sankt Helene F, Receptionen hos Sankt Helene, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2018

Kære Navigate708302. Tak for besøget og din fine anmeldelse. Mange hilsner Receptionen på Sankt Helene