142 $
Expedia.com135 $
Hotels.com135 $
Priceline142 $
Anmeldt d. 18. maj 2016

Vi brugte stedet i forbindelse med et stort internationalt idrætsstævne.
Lejligheder i forskellige størrelser gav den fleksibilitet, vi havde brug for
Gode badeværelser og køkken
Meget venligt og hjælpsomt personale
God forplejning

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Carl Erik H
Anmeldt d. 14. november 2015

Skønne rammer for både kursus del og det sociale. Forplejning og betjening i særklasse. Alt fremstod velholdt og up to date og fungerede, stort dejligt værelse med god komfort og alle nødvendige info.
I er allerede anbefalet videre

Tak, Jette Ejlebæk S
Anmeldt d. 12. november 2015

Dejligt rent, stort og varmt værelse. Søde personaler og hyggelige fællesarealer. Kursuslokalet var stort og godt - alt fungerede.
Service i top.
Generelt en rigtig god oplevelse.
Jeg vender gerne tilbage med familien.

Tak, danhostelsilkeborg
Anmeldt d. 12. november 2015

Perfekt stort værelse. fint møbleret. dejligt stort badeværelse. rent og fint overalt.
Maden var helt i særklasse. Og der var meget fin og service. Jeg skulle afsted før morgenmaden blev serveret, men da jeg gjorde opmærksom på min tidlige afrejse blev der stillet fin morgenmad frem til mig før tid

Tak, AndersBune
Anmeldt d. 12. november 2015

Fantastisk dejligt sted. Jeg besøgte stedet i forbindelse med en konference.
Super lækre ferielejligheder med alt hvad der er brug for.
Dejlig mad og smukke omgivelser. Alt rent og velholdt.
Personalet var imødekommende og professionelle.

Tak, Aunstrup