309 US$
Orbitz.com
Expedia.com309 US$
Travelocity
Anmeldt d. 28. juni 2022

Vi var fire personer til frokost på smukke Helenekilde. Vi blev modtaget fint og placeret på terrassen på en smuk solrig eftermiddag.
Vi er sgu ikke så krævende, men alt i alt var det virkelig en skuffende oplevelse denne lørdag i juni.. De 2 stakkels tjenere havde nok at se til, så det er jo forståeligt, at vi bliver overset lidt. Men når der går 4-5 andet personale rundt, er det udenfor min fatteevne, at man ikke hjælper hinanden. Vi fik ingen tallerkner til den sparsomme frokostmenu, som blev serveret family style på bordet. Vi fik ej heller vinglas til vores hvidvin. Vi fik op til flere gange at vide, at køkkenet var underbemandet, så det var usikkert, om vi kunne bestille mere mad. Og da det kom til desserten, var det slet ikke muligt at få noget - på trods af 4 desserter figurerede på menukortet. Men vi fik dog mulighed for at købe en cheesecake, som de havde lavet til en konference som kom senere på dagen.
Maden var udemærket og udsigten er jo mageløs, men jeg må indrømme at vi gik lidt slukøret derfra med følelsen om, at der må være nogle ledere, der skal stramme sig lidt an og leve op til det gode ry, som Helenekilde havde engang.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, P9253TJtinak
Anmeldt d. 19. april 2022

Vi havde booket et ophold i påske og var ovenud tilfredse med badehotellet. God mad og super hyggelige stuer. Dertil kommer en fantastisk udsigt. Ved udcheckning oplevede vi en ualmindelig fin service fra receptionen i forbindelse med værelsesskift. Alt i alt et sted, men gerne besøger igen!

Værelsestip: Et "must" af besøge!
Dato for ophold: april 2022
Tak, aerthoj
Anmeldt d. 31. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi havde fornøjelsen af et lille get away på Helenekilde badehotel, som ligger utroligt smukt og er både charmerende og smagfuldt indrettet. Maden var lækker og frisk i nordisk stil, og betjeningen professionel og høflig.
Vi vil klart anbefale dette sted.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Line W
Anmeldt d. 20. oktober 2021

Ikke godt nok til prisen værelset lugtede af kloak da vi ankom, spindelvæv i alle hjørner så renlighed var ikke eksisterede, meget lyt værelse hvor vi kunne hører andre gæster der trampede rundt, så meget dyrt i forhold til det vi fik, ikke anbefalesværdigt

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, kurtkZ2637AM
Anmeldt d. 15. august 2021 fra mobile enheder

Smukke omgivelser, men virkelig elendig service. Stemningen og personalets imødekommenhed matcher slet ikke det man forbinder med et badehotel.
Priserne matcher slet ikke hverken maden, servicen eller komforten på værelserne.
Det var hverken muligt at få en cola zero eller en pilsner to dage i træk på trods af det står på kortet. Vi blev affejet af personalet da vi gjorde opmærksom på at vi for længe siden havde bestilt bord udenfor, men blev placeret inde i alt for varme lokaler på trods af det fineste vejr ude og masser af ledige borde. Vi måtte selv gøre opmærksom på når vi manglede brød og vand og vinen vi bestilte var ikke den årgang i havde bedt om, men vi fik at vide at de bare bytter lidt om på dem somme tider. Virkelig skuffende oplevelse.
Det er ikke fordi vi har en forvrænget opfattelse af hvordan det er at være på badehotel, da vi ofte har været på lignede steder i både Skagen, Svinkløv og Henne kirkeby. Vi er opmærksomme på at Helenekilde blot har 3 stjerner, men når priserne er de samme som 5 stjernede burde det også afspejles en smule i servicen.

Kaffen var god og værelserne var pæne og rene.

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, CelineJ30