“Super beliggenhed, super restaurant, men ærgerlig oplevelse”
Anmeldelse af Helenekilde Badehotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 2 websites mere!
Helenekilde Badehotel
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Tisvildeleje
Rhodos, Grækenland
Bidrager på niveau
4 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nyttige stemmer
“Super beliggenhed, super restaurant, men ærgerlig oplevelse”
Anmeldt 1 august 2011

Min datter og jeg tog ophold på badehotellet i Store Bededagsferien, idet vi bestilte hotellets "get away" pakke, som består af en overnatning inkl. kagebord, middag og morgenmad. I forlængelse af denne pakke bookede vi også en overnatning mere, efter at have forhørt os, om det var muligt. Selve "get-away" pakken var vi yderst tilfredse med, maden i restauranten var virkelig god med meget søde og venlige tjenere, især deres restaurantchef!
Resten af opholdet var knap så vellykket, da det viste sig, at der aftenen efter var booket hele 2 selskaber ind på det lille hotel. Det betød - udover en masse støj - at serviceniveauet faldt til noget næsten lig nul, idet hotellet ikke har kapacitet til både at tage sig af de store selskaber og "enkeltgæster" som os samtidig.
Ærgerligt, for det tegnede så godt efter den første overnatning, og fordi badehotellet har sådan en fantastisk beliggenhed. Vi har efterfølgende fået en undskyldning for , at de ikke har levet op til den gængse standard på hotellet.

Overnattede Maj 2011, rejste med familie
11 Tak, mhantzi
Skriv en anmeldelse

92 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (14)
Dato | Vurdering
København, Danmark
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nyttige stemmer
Anmeldt 30 juni 2011

Beliggenheden er super, men så er der heller ikke mere "super" at sige om Helenekilde. Vi ankom om eftermiddagen til kaffe og kage. Vi var ikke blandt de første ved bordet, og der var én kage tilbage, da vi kom. Middagen om aftenen: man "glemte" vores bord efter forretten. Resultatet var, at vi ventede +1 time fra forret til hovedret. Andre gæster, der var ankommet væsentligt senere, fik deres hovedret før os. Dette var på ingen måder i orden, og i sig selv noget, der ødelægger den gode oplevelse. Morgenbuffetten var under al kritik. Udvalget var i forvejen ikke imponerende, og da vi ankom, var der ikke mere ost, kaffe eller æg tilbage. Det blev senere - for sent - suppleret om.... Men altså på ingen måde imponerende. I det hele taget bærer stedet præg af at være underbemandet. Tjenerne havde såvel om aftenen som om morgenen for travlt. Det er desværre tilladt at ryge på verandaen foran værelset, og det benyttede parret ved siden af os sig flittigt af; de sad en del på verandaen og drak øl og røg. Det resulterede i, at vi ikke kunne sidde ude eller have døren åben, for røgen kom så direkte ind i vores værelse. Da vi tjekkede ud, blev vi på ingen måde spurgt, om vi havde haft et godt ophold, ingen venlig afskedshilsen... Don't waste your money

• Overnattede Maj 2011, rejste som et par
18 Tak, gamnika
København, Danmark
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
Anmeldt 26 maj 2011

Super beliggenhed, dejlig mad, smagfuldt indrettet, gode senge og en restaurantchef med styr på god service og "det lille ekstra" der gjorde oplevelsen fantastisk. Personalet er meget opmærksomme og glade. Vi følte os virkelig velkommne, lidt som at være på besøg hos gode venner. Tak!

• Overnattede Maj 2011, rejste som et par
2 Tak, fint_11
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Tisvildeleje
14.4 km væk
Hundested Kro & Hotel
Nr. 1 af 1 i Hundested
72 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Helenekilde Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Helenekilde Badehotel

Ejendom: Helenekilde Badehotel
Adresse: Strandvejen 25, Tisvildeleje 3220, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Region Hovedstaden > Gribskov > Tisvildeleje
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Tisvildeleje
Prisklasse (pr. overnatning): 1.269 kr.-1.601 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Helenekilde Badehotel 3*
Antal værelser: 100
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Klassisk badehotel med enkel og uhøjtidelig luksus.Helenekilde Badehotel i Tisvildeleje ligger tilbagetrukket i sommerhusområdet bag byen og indbyder til afslapning og fordybelse, om det gælder i hinanden, arbejde eller sig selv. Den storslåede udsigt over Kattegat taler for sig selv så snart man træder ind af døren på hotellet.Hotellet har 28 dobbeltværelser. 16 af dem udsigt over havet, fra Hesselø mod nord til Kullen i Sverige. Alle værelser er med enten altan, balkon eller terrasse, og har eget bad og toilet.Restaurant med servering både ud og inde afhængigt af vejret. Dansk-Nordisk køkken altid med sæsonens råvarer. I omgivelserne omkring det klassiske nyistandsatte badehotel har dualle muligheder for at opleve den uspolerede danske natur. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Helenekilde Badehotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Helenekilde Badehotel Hotel Tisvildeleje

Er dette din TripAdvisor-registrering?