“Flot og trist på samme tid”
Anmeldelse af Columbia Ice Field

Columbia Ice Field
Book på forhånd
167,24 $*
og derover
Columbia Icefield Tour including the Glacier...
Anmeldt for 3. juni 2016

Vi opgav at komme op til gletsjeren da der var timers ventetid.
Så vi gik det stykke man kan komme til fods. Det er et ujævnt stykke, så det er ikke for dårligt gående.
Undervejs var der markeringer af hvor isen havde været i udvalgte årstal. Det var sørgeligt at se hvor hurtigt det var forsvundet.

1  Tak, Daniel_og_Helene
Filtrér

Anmeldt for 25. august 2015

Waw for et sceneri. Skal helt sikkert opleves og gerne sammen med en tur på Icefield Park way.
Tag godt med tøj med og på, for det blæser og er koldt på toppen.

Tak, jetteogsteen
Anmeldt for 18. august 2015 fra mobile enheder

Vi havde hørt meget om Columbia Ice Field, men var alligevel ikke forberedt på, hvor smukt her var. Vi kørte både op og ned. Det kan varmt anbefales, for det man ikke får set på opturen, kan man så se på turen tilbage. Der er nok at se på, og mange lettilgængelige udsigtspunkter. Vi vandrede Parker Ridge, sikken en udsigt fra toppen. Athabasca Falls er et must

Tak, Lena B
Anmeldt for 27. august 2014

Vildt at opleve at køre højt op på gletcheren og så gå rundt deroppe. Har været der en gang tidligere, men denne gang var oplevelsen ikke mindre. Det skal bare prøves.

Tak, Jappe
Anmeldt for 31. juli 2014

Tur til gletscher i is-bus. Fin tur men MEGET turistet. Det hele var sat meget i system og det var skuffende at man ikke kunne komme rigtig ud på gletscheren, men blot gå på en "parkeringsplads" på isen.

1  Tak, Lasse S

Rejsende, der kiggede på Columbia Ice Field, kiggede også på

Jasper, Jasper Nationalpark

Har du været i Columbia Ice Field? Fortæl om dine oplevelser!